Süleyman'ın Feyizbuku

-günaydın Süleyman
-günaydın abi
-hayırdır, bu sabah yüzün gülüyor, seni hiç bu kadar mutlu görmemiştim?
-tabi gülerim abi, ben gülmeyim de kim gülsün
-neye güldün Süleyman?
-feyizbuk aldım abi, feyizbuk, benim de bir feyizbukum var
-neee ! ciddi misin ?
-he valla, tüm kasaba duydu da sen nasıl duymadın abi ?
-kim aldı?
-marketçi Ali verdi
-demek senin de bir facebook hesabın var
-ben hesaptan neden anlamam da, birine açtırıyom o makineyi, işim bitince de kapattırıyom birine,ben de orda yazılanları okuyom, kendim bişiler yazıyom, paylaşıyom herkesle...
-ooo !.. sen bayağı da ilerletmişsin be, kolay oluyor mu bari bu işler ?
-netcen abi, kolay-zor öğrencem gari, hangi zamanda yaşıyok biliyon mu sen? pek de iyi oluyo be abim. Allah o gavurdan razı olsun.
Keşke çok daha evvel olsaydı, her bir şeyi şıp diye öğreniveriyom feyizbuktan, şimdiye kadar iyicene ezberlerdim valla
-merak ettim Süleyman, hadi okumasına okursun da, neler yazıyon bakim ?
-neler yazmıyom ki abi neler,neler, ne istersen var orda
-mesela?
-bir kere sabahları hayırlı sabahlar, akşamları hayırlı akşamlar, geceleri de hayırlı geceler yazıyom.
-daha?
- cuma günleri cumanız mübarek olsun, kandillerde kandiliniz kutlu olsun, hayırlı ramazanlar, allah orucunuzu kabul etsin..
Daha sayım mı abi?
-say Süleyman say da, tüm bunları nasıl becerip de yazıyon, aklım almadı.
-var mı başka yazdıkların?
-var abi olmaz olur mu, daha çok var, çok
Ölüm haberine allah rahmet etsin yazıyom, doğumlara allah analı babalı etsin yazıyom, evlenenlere allah tamamına erdirsin , en çok da dualara 'amiiin' yazmayı seviyom, kısa olduğu için
ha bi de şehitlere 'şehitler ölmez vatan bölünmez' yazıyom, 'yattığı yerler nur olsun' yazıyom..

-yeter Süleyman yeter allah aşkına sus ! ..
nerden öğrendin bunca lafı sözü de yazıyom, yazıyom der durursun bir de, başka okuyacak, yazacak, paylaşacak konu mu yok da el alemin ezberlediği afaki sözlerle zaman öldürüyorsun ki..
-kuran çarpsın yazıyom abi, bakıyom başkaları hep bunları yazıyo her gün, ben de onlara baka baka öğreniyom, aynısını ben de yazıyom her gün, pek kolay oluyo böyle ...
yani senin anlayacağın abi, millet orada ne yazıyorsa ben de aynısını yazıyom. bi de her şeyi paylaşıyom her kesle. Annem bize her zaman" elinize geçeni başkalarıyla paylaşın oğlum, sevap olur" derdi..
-peki, feyizbukun hayırlı olsun Süleymen...
-sağol abi..

Kasabanın delisi Süleyman feyizbuk fenomeni olmuş da benim haberim olmamış.
vay beee !...


-

30 Kasım 2015 2-3 dakika 231 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 8 yıl önce

    Karamizahı ne kadar bol bir miletiz değil mi efendim

    güleriz ağlanacak halimize

    güzel bir dokundurma idi

    tebriklerimle👑