Taliban

Büyük Orta Doğu Projesinin tüm içerikleri zamanı geldikçe karşımıza çıkıyor. 

Osmanlı İmparatorluğu' nun Viyana kapılarından dönmesiyle başlayan ( Aslında daha da eski. Bu projenin pilanı insanlığa inen dört kitap kadar eski ) çöküşün asıl amacına gelince; Türk Millet' ini Anadolu' ya hapsetmek ve kendi kaderiyle baş başa bırakmak. Bu planı Emparyalizme karşı verilen mücadelede yıktık ve ölmedik ayaktayız anladınız mı yedi düvel dedik? Haçlı seferleri ve emperyalizm amacı neydi? Türk Millet' ini kısacası Müslüman Dünyasını bitirmek...Bu gün İsrail belasını Müslüman Dünyasına salan İngilizler ve onların Haçlı Şövalyeleridir...Her neyse...

Başaramadılar. Ama bir şekilde Müslüman Dünyasını birbirlerine vurdurmaya devam ediyorlar. Esad' dan sonra Taliban çıktı.

Akıllı Uyanık olmamız lazım.  Zamanında onlara Çizdirmemeliydik Haritamızı.  Çizdirince onlarda sahiplenmeye kalkıyorlar...Yedi Bölgeyi çarpıştırıp keyif sürecekler çünkü...












19 Ağustos 2021 30-60sn 181 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Bütün sıkıntıların çoğunluğu Orta Doğu Coğrafyasında, Müslüman Ülkelerde akıllı olmak oyunlara gelmemek lazım ki eğer uyanık olmazsak bizi şimdi olduğu gibi birbirimize kırdıracaklar, ağıtlar Arapça Kürtçe Türkçe olurken zafer çığlıkları İngilizce ve İbranice olacak... Kısa olmuş biraz yazı kutlarım...