Tanrı Senaryosunda Aşk

Gözlerimi diktim baykuş tünemiş gecelere. Zamansız satırların , sireni olmayan ayrılıklarına karalıyorum. Sensiz geçen her geceye bir adım daha çarpıyorum.Gözlerimi kapattım " Elim , Lam , Mim " tarihlerinde kaldım. Aşk iç çekişlerin de bir dua kadar olamadım , secdesinde kaldığım her yürek aslında mihrabında ihanet .

Bir aşk düşer şehrin en anlamsız taraflarına , bir rüzgar martısını çalar denizlerin ve arkasından bir intihardır bütün şiirler.Bütün yaşanmışlıklar bir çalıntı eserdir. Yanı başından geçen bütün tanıdıklar yüreğinin mahremine dokunurlar. Aslında ne kadar anlatmaya çalışırsan çalış yanında durduğun bir yalan " hayattır "

Gözlerini kaçırdığın gece üşüyor. Teninde cennet taşıyan laleler aslında cehennemin habercisi oluyorlar.Kırmızı bir renk tutar sabaha karşı ve arkasından göz kapaklarını indirirken kirlenmiş mavi
bir karartı
bir ses
bozgun yemiş güvercinler kanadında umutlar düşürüyor ay ışığına doğru. Güneşe ne zaman el uzatsa aşk mahkumları kendi ruhlarına yabancı düşüyor göz kapakları.
Bir harf büyüyor yüreğimin boş sayfalarında ellerim uyuşuyor topuklarımdan biri bütün düşüncelerimi çekiyor .
Dur !
Bir aşk militanı gibi ölmek istiyorum . . .
Çatlak dudaklarından yırtık postallarına doğru sarp bir güvercin düşüyor. Ölüm ; aşk cenazesinde üç günlük kelebekleri ağırlıyor. Bir düşünce düşüyor yürekten ellerine doğru çizgisinde kiramen katipleri yazıyor sağdan başlıyor önce sessizce gökyüzü gözlerini kapatıyor. Yıldızlar şahitliğini yaparken bir ses , bu gece ayrılık vakti .

Düşüyor gözleri cinnetlik yazılara. Ayrılığı " Nil " nehrinde kutsuyor ya/saklı aşklara. . .

Bir çocuk bakışı düşüyor nehrin kenarına
Çakıllardan kendisine isimler yazıyor
Anlamlı ya da anlamsız
Zaman kendini kendisinden götürürken
şizofreni bir aşk doğuruyor 'ayrılık'
Gözlerinde tane tane dökülüyor ' aşk ' sızlık

Ve
Sonu ayrılıkla biten her şey başlangıcında ' Aşkla ' yazılıyor.
Bütün alışagelmiş deyimler 'Aşkla' bozuluyor
Ve sevda
En Son Züleyha'nın Gözlerinden Leyla Düşlüyor
Elif kadar yalnız bir dil seçiyor bütün aşıklar
Ve 'Aşk'
Tanrı senaryosunda yüreklere ' ölümle ' yazılıyor

Ve Aşk
Şizofreni bir yürekte " yaşamak ve ölüm " kadar yer alıyor.

01 Nisan 2010 2-3 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar