Tarif

Nasıl başlamak gerek bilemezsin bazen, sözlerine , hangi masum cümleyi kuracakta söyleceksin bilemezsin ,çocukca bir duygu beslediğini hissedersin ya da körü körüne bağlanmaktır sendeki.
En manasız şarkılara ağlar ya da için kıpır kıpır olur.
Bir an görmesen aklın gider, cüzdanda mutlaka bir resmi vardır.Belki lise fotoğrafıdır, saçları sarı ya da kumral mutlaka gülmektedir.Sen olduğu için değildir sadece gülmektedir.Bu sebepledir işte senin sevdan.Mükemmel değilsindir sadece ortalama bir insansındır aslında, öyle bir çabanda yoktur, belki de en iyi olmak istersin ;ama o mükemmel olduğu için istememiştir seni, dedim ya çektirdiği fotoğraftaki sen olmanı ister , masumca gülmeni ister , sen bilmesen dahi , her sabah pencerene kalp çizdiğini bilmek ister.
Leyla olman gerekmez ya da sen Mecnun olmak zorunda da değilsindir, sadece bir ismin vardır , o Aysel olur sen de Ahmet , ya da milyonlarca kişiden birisindir ;ama sensindir.Filmlerdeki jönler gibi yakışıklı olman gerekmez ya da Ayhan Işık olmanı istemez senden ve sen de ondan Belgin Doruk olmasını istemezsin .O olmasını istersin.Yıllar geçecek yaşlanacaksınızdır.Ne kadar yaşayacaksın bilemezsin , belki yetmiş altmış ya da seksen olur yaşın gözlerin öyle kapanır Yaradan'a öyle varacaksındır.Önemli olan nokta , işte bir yastıkta kocamandır.
Herkes aynı yaşamı yaşayamaz bunu da bilirsin ,mesela milyon dolarlık bir evin olmaz ya da ne kadar
sürat yaptığını senin de bilmediğin bir spor araban olmayabilr.Bir apartman dairesinde oturursun ortalama da bir yaşam sürersin , ama kalbin öyle süratli atar ki milyon dolarlar verseler belki sen kalbini başkasına veremezsin.
En gürültülü eğlence mekanlarını belki garip gelecek olsa da çocuk seslerine değişmezsin işte , hani derler ya meyve verir aşkın , işte sen de onu değişmezsin o gürültülü sesl en fosforlu eğlence mekanına.
Gün gelir kavga da edersin , kötü laflar çıkar ağzından kalp kırarsın ;ama öyel çabuk da pes etme asla , şöyle elini koy bakalım bir göğsüne nasıl atıyor onsuz yüreğin diye .

Ağaç kovuklarına isim kazırsın belki de , bileklerini keser de kab bağı ile bağlanırsın , ama bir gün gelecektir ayrılık işte , bağıra bağıra gelecek ya da sessiz sedasız alıp gidecek seni ya da onu , artık o liseli resmine bakacak ya da pencereye şöye elinle bir kalp çizeceksin nefesinle de buğu buğu olduktan sonra , ağlamayacaksın diyeceksin ki ben de geleceğim birgün ve ümit edeceksin buluşmak dileğiyle ona el salladıktan sonra sende gitmeye hazırlanırken , tebessüm ediyorsan bil ki asla ama asla pişman değilsindir ve kesinkez milyon kere onu istersin öyle sevmek istersin ,mükemmel olmadan ve manasızca , anlamsızca terkedenlere inat sen söyle
Seni seviyorum belki kocaman harflerle bağıra bağıra belki usul usul kulağına fısıldamakla ...

Gerçekten sevenlere itafen ...

06 Nisan 2009 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)