Tavuk Yemek İstedim

Dün canim öyle kizarmis tavuk yemek istediki dayanamadim isten 19:30 da ciktim hic üsenmeden isime yarim saat uzakliktaki tavukcuya gidecektim kontena ( büfe) harika tavuk satiyordu cok güzel kizartiyor vede sosesi harikaydi neyse uzun lafin kisasi oraya vardim önümde 3 kisi kuyrukta vardi onlar aldiklarini aldiktan sonra sira bana geldi bende istegimi söyledim parasini ödedikten sonra tam yemeye basladim bir iki lokma derken iki kisi geldi biri sefil durumdaydi digeri biraz daha derli toplu imbisin sahibine bir seyler diyordu,kulak misafiri oldum durumu biraz daha iyi olan vatandas anlatmaya basladi arkalarida tam bana dönük yüzlerini göremyiordum sonra duydugum kadariyla arkadasi yanindaki arkadasini göstererek durumunun kötü arkadasinin kanser oldugunu ve türkiyeye gidecek ucak bileti parasinin olmadigini mecbur kalip arkadaslardan yardim topladigini söyleyince kafanda birden bir olay canlandi asagi yukari tam tarihini hatirlayamadigim gibi ya 2001 yada 2002 olsa gerek kahvede arkadaslarla oturuyorduk okey oynuyorduk hemde fenerbahce-galatasaray derbisi var onun baslamasini bekliyorduk kahvehane tika basa dolu kahveye iki kisi geldi kahvehanenin sahibini sordular oda kumar oynuyordu bana dedi nihat abi bir ilgilenirmisin bende oyundan kalktim tabi dedim buyurun diyince adam basladi anlatmaya arkadasinin ölümcül bir hastaliginin oldugunu fazla ömrünün kalmadigini Türkiyeye gidip Vataninda ölmek istedigini ama ucak bileti olmadigini para yardimi yapabilirmiyiz diye sordu cok duygusal biri oldugum icin hemen faliyete gectim elime kahvehanenin tepsisini aldigim gibi masa,masa gezerek 5-10-20 arkadaslar ellerinden ne gelirse yardim etmeye basladilar hatta hic unutmam yasli bir yasar abimiz vardi emekli bizde yarin bu duruma düsebiliriz diye cebinden cikartip 50? verdi nitekim bayagi yardim topladik sonra parayi verirken Allahim sifa versin gecmis olsun kardes dedik iste yillar sonra ayni kisiler bu sefer karsima bir tavukcuda cikti yüzlerine baktim ve söyle dedim beni tanidinizmi? yok abi dediler ama dedim ben sizi tanidim ve tarihi ile birlikte kahvehanenin ve semtin adinida vererek onlara para yardimi yaptigimi söyleyince kizardilar sonra basladim tabi kendime hakim olamayarak birazda tozunu artirarak ulan ser.....ler,adiler utanmiyormusunuz insanlarin acima duygularini kullanarak dolandirmaya utanmiyormusunuz deyince adamlar kacmaya basladilar imbisci saskin saskin bana bakiyordu bende dedim kardes kusura bakma böyle tatsizlik olmasini istemezdim ama bu adamlar dolandirici baksana yanindaki ölümcül hastaligi olan vatandas 11 senedir ölmedi ölmezde hadi ben yakaldimda bunlar daha kim bilir kimlerin canini yakacaklar diye düsündüm tavugumda sogumustu zaten yiyemedim biraktim dükkanin sahibi farketti abi dedi yeni tavuk verimmi ? bende ok be kardes ben bugünkü hakkimi yedim dedim saol.Sonra icimden dedimki belliydi zaten cünkü canim cok tavuk yemek istemisti eeee dedim birseyi ne kadar cok istersen bir sey oluyor neyse birdahaki sefere insallah kizarmis tavugumuzu yeriz.....

24 Ocak 2012 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar