Tecavüzü Aşk/ın

Aşkın tecavüzüne uğrar zaman yiter kaybolur ellerimiz, biz, biz değilizdir artık, eteği yamalı başı pusuda teröristir beklediğimiz.
Ne gelecek olan vardır ne beklediklerimiz ne de aklımızdakileri unutmaya gücümüz, yeteneği kaybolur sevişmelerin, dudaklarda kan izi bırakır. Geriye bir tek (biz) kalır, nöbeti değişir aşk.

Karabasandır düşlerimiz, aşk diyerek göğsümüzden fırlatıp attığımız saplanmıştır aklımıza çoktan...büyümüştür sahte çiçekleri ve çekilmiştir o deniz mavisi...
Yar!gitmelerin içimde saklı,gitmelerin kurbanıdır aşk.
Tebessüm et, zamana ve de uykusuzluklarına. Yerinde yeller esse de bir aşkın çığlığa gebedir sabahlar.
Dedik ya işte!
Aşkın tecavüzüne uğrar zaman, yiter kaybolur ellerimiz, dönüş yoktur o gözlerden ve verilmiş tüm sözlerden.
Tebessüm et, yine de tebessüm.

Günah kokar aşklardan, nefret dağılır salyasından,yine biz (biz)dik işte, ölüm kokan tanrılardan kaçmış asi bir toprağın çiçeği idik. Yoktu aşk olmayacaktı.
Gitmiştik, zaman bitmişti birbirimizi kaybettiğimiz dehlizlerde arıyorduk dönülmeyecek o yemini, bitmiştik biz...ölümle nikahlıydı aşk.

Gözyaşından süzülmek gibiydi dokunuşun,ellerimiz mavi bir buluttu, ben yeşile sevdalı bir yüreksizdim,susuyordum...katilimdir aşk....

....2010...

16 Ağustos 2010 1-2 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 13 yıl önce

    Aşk zamana mı tecavüz eder, zaman aşka mı bilmiyorum ama yazı güzel olmuş. Katilin aşk ise sen de aşka bi iyilik düşün.. öpüyorum seni canım, sevgiyle..

  • 13 yıl önce

    Sevgili Filiz --ölüm kokan tanrılar--tabirin haricinde denemeni hem başarılı buldum hemde aşkın psikolojisi ve de fizyolojisi hakkında engin bilgiler sunmuşsuzn bize.altını çizdiğim mısra haricinde kutluyorum.

  • 13 yıl önce

    İlginç ve çok güzeldi

    yüreğine sağlık canım...

    Tebrik ederim..

    👑👑👑👑👑

  • 13 yıl önce

    cesurca kaleme alınmış bir denemeydi duygulu akıcı bir dille yazılmış

    yeteneği kaybolur sevişmelerin, dudaklarda kan izi bırakır. Geriye bir tek (biz) kalır, nöbeti değişir aşk.

    NÖBETİ DEĞİŞSEDE AŞK HER ZAMA AŞTIR

    ve HARİKA BİR PINAR

    N kadar duygusal yazıyorsun FİLİZ hanım Bu kadar duygusal yazmaya mecburmusun