Teşekkürler Şiirkolik!

Evet simdi durup dururken diyeceksiniz ki bu adam niye tuttu siirkolik sitesine tesekkür ediyor.Yagcilik olsun diyemi alakasi yok siirlerimi istesem her siteye yazabilirim,Eeeee peki neden anlatim ben bu sitede yani (siirkolikte) cok degerli hocalarin oldugunu farkettim,yani edebiyati edebi-i ile icraat eden hocalarimizi buldum burada her seyi söyleyebilen gerektigi yerde cekinmeden yorumlarini yapabilen göge cikarip sonra yerin kirk kat dibine iten hocalarimizi buldum.Sunu ögrendim ki her elestiri insani bir basamak daha yukari cikma hevesini artiriyor,bundada ben kendi adima konisim insallah basarili olurum okul zamaninda da iyi bir ögrenciydim cünkü hocalarimi hic üzmezdim.Asil konum bu degil esas konum bu sitenin yani (siirkolik ) sitesinin edebiyata cok iyi gencleri adapte ettigini gördüm ve bu site sayesinde ben buradaki kardeslerimizin cogunun bir yerlere gelecegine inaniyorum gelecegimizin sairleri bir yerlerde kendilerini bulduklari zaman bakacaklar ki eger unutmazlarsa eger belkide siir kolikte bir kaydi yada siirleri cikabilir karsisina ben bu konuda garanti verebilirim her gün zamanim oldukca siir okuyorum vede elimden geldigi kadar yorum yapmaya calisiyorum yaslari 13 ila 25 diyelim genc sairleimiz veya kardeslerimiz öyle bir siirler yaziyorlarki vallahi bravo imreniyorum hemde noktasiyla virgülü ile hayret kaliyorum birde kendi siirlerini yorumlayan lar var örnek verecek olursak Hatice cerci 14 yasinda bir kardesimiz 260 üzerinde siir yazmis benim siirlerimin 3 kati fazla belki sinir olmasa yani iki tane yazma siniri bu sayi 1000 de cikar 2000 de cikar kendisi duygu yüklü harika gelecegi parlak kardeslerimizden biri olarak görüyorum ben vede önemli olan siir edebiyatini edebi-i terbiyesiyle yapiyor kisacasi isini seviyor,severek yapilan her sey haz verir basari getirir örneklerimize devam edelim su an icerde olan kardeslerimizden örnek verecem Kardelen taner,Burcu akkanli,Ahmet coban,Gökhan kirtas,Büsra bozkurt,Özcan damkaci daha neler neler evet bu kardeslerimiz siirkoligin birer üyeleri birer aile fertleri vede gelecegi parlak saire'lerimiz yada sairlerimiz olacaklar insallah bizlerde gurur duyacagiz abileri ablalari olarak hocalari olarak Neslimizin her safhasinda daha da kötüye gittigi bir zamanda örf ve adetlerimizin kaybolmak üzere oldugu bir cagda böyle genc kardeslerimizi bagrina basip ailesine kabul eden onlara yol gösteren,yetistiren temiz bir toplum icin caba sarfeden siirkolik yönetimine basta site yöneticisi isin bey olmak üzere diger bütün yöneticilerime sevgi vede saygilarimi sunuyor tesekkür ediyorum.

14 Haziran 2009 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    canım abim çok duygulandım okadar haklısın ki bu siteye gelmeden önce çok yalnız ve içine kapalı biriydim gözümden yaç gönlümden hüzün gitmiyordu buraya geldim geleli yazarak derdimi paylaşıyorum gerek yorum olarak yol gösteriyolar gerek msj atarak yol gösteriyolar derdimi paylaşıyolar ya ben bu siteyi ve sitede olan herkesi çok çok seviyorum ailemsiniz hepiniz ayrım yapmadan iyiki varsınıa iyiki tanımışım sizleri yöneticilerimiz zaten söz yok hepsinin yeri gönlümde ayrı sizler cansınız teşekür ederim abim yüreğine sağlık

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

  • 15 yıl önce

    Şiir hayata başka bir pencereden bakmaktır ve hayat sevgiyi ve şiiri ona kattıkça daha güzeldir Gelecek adına umudum hep vardı Ama şiirkolik Ailesine katıldıktan ve burada yazan genç şairlerimizi tanıdıktan sonra inanın geleceğe daha umutla bakmaya başladım Herşey gibi şiirde paylaşıldıkça değerlidir Bu güzel yazınız için çok teşekkürler Nihat bey

    Saygılarımla..

  • 15 yıl önce

    deneme yorumlari okuyamiyorum ama bakimk kendim yorum yazabiliyormuyum acaba deneme 1 deneme 2🙂🙂🙂🙂