Tesiri Olmayan Sözler

Acıları unutmak istiyorum.Dünyaya sinirliyim.Yalanlardan buharlanmak, hayata veda etmek istiyorum.Yetiştirmekte olduğum gülleri, sözlerimle tesirlemek istiyorum. İstemekte haklı mıyım? Bilmiyorum.!



Dikenlerle oynaştığımda, tesirlemek konusunda haklı mıyım? Yine yok.Yanılgılar içindeyim.Nerdesin? Göz göre göre tükenmekteyim.Efkarlanmakta çılgın yüreğim.Hüzünler almış başını ilerlemiş.Geri dönülmez, dönülür ise ölüme gülüp geçmeli miyim?!



Gözyaşlarım damla damla akmış gül ağacının köküne. Uykumun en hafif olduğu vakit, köşesinde tükenen bir sigara.Dumanı havaya uçuşmakta. Ölümden beter uykusuz geçen geceler(im). Adamı üflüyor havaya bir sigara dumanı gibi. Gerçeklerin, yalanmış sevgilim. Geleceğin düşleri kalbimden düşmüş birer birer, tesbih boncuğu misali saçılmış etrafa. Şimdi demez mi sevgili: Uykum geldi!...



Tesiri olmayan sözlerin özüne inmeliyim. Tükenmenin yerine başka tercihlere yönelmeliyim. Gerçeklerde aramalıyım kendimi, yanılgılarda değil. Artık gece olsun, uykum gelsin istiyorum. Karmaşıklığın bu gecenin sonunda bitmesini istiyorum...Psikolojik savaş ve meyvesidir güllerim. Ölümü özlemek mi? Yok şuan hayallerimi tesirlemeliyim...

16 Ekim 2008 1-2 dakika 13 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    👍👍tebrikler kardeşim yüregine kalemine saglık devammmmmmmmm

  • 15 yıl önce

    Göz göre göre tükenmekteyim.Efkarlanmakta çılgın yüreğim.Hüzünler almış başını ilerlemiş.Geri dönülmez, dönülür ise ölüme gülüp geçmeli miyim?! 👍👍👍