Tontişler için

Not,

Sabah iki dişi kedi beni karşıladı. Gece kalmamakta direnmeye devam ediyorlar. Birlikte ofisi açtık. Birlikte içeri girdik. Birlikte arka bölmeye geçtik. Onlar masanın üzerine sıçradılar. Akşamdan kalan katı mamalarına hemencecik daldılar. Sonra da bütün gün uyudukları geniş kutunun içine girdiler. Ben çayı koydum. Isıtıcıyı açtım. Bana kutudan baktılar. Miyavladılar ve temizliğe başladılar. Sonra da uyku moduna geçtiler. Günler sonra Tekir olanı minicik başını başıma dokundurdu. Bu artık güvenini kazandığımın işaretiydi. Duygulandım. Ben de ofise geçip akşamdan kalan işleri bitirdim.

Not,

Hava yağmurlu ve buz gibiydi.

Not,

Bardağıma sıcak çayı usulca akıttım. Radyonun sesi kısıktı. Bir ara " Ben yoruldum hayat " şarkısını duyar gibi oldum. Tabakamdan bir sigara çıkardım. Yün beremi kulaklarıma kadar çektim ve kapıyı sessizce açıp dışarı çıktım.

Not,

O usuma takıldı. Aşk yazısı yazmaktan hâlâ korktuğumun ve ondan nefret ettiğimin gerçeğini bir kez daha anlamış oldum. Bu kez ağlamadım...

Not,

Fotokopi kağıdının arka yüzüne ( ön tarafında öğrenci ders yazıları vardı ) karalamalar yazdım.
Çöp tenekesine attım. Akşama kadar bakmadım. Çöpe götürüp çöp tenekesini boşalttım.

Not,

Bir sürü gelen bir sürü giden oldu.

Not,

Dürüm yedim. Böyle giderse gıdaklamama az kaldı.

Not,

Epeydir okumuyorum. Kafam dingin.

Not,

Okey oynuyorum. Erkeklerden kazandığım çipleri kadınlara dağıtıyorum...

Not,

Kumlarını hazırladım. Bu gece kalın burada dedim. Ama yine ikisi de tatlı tatlı baktılar ve dışarı
çıktılar. Usum onlarda. Sabahı sabırsızca bekliyorum...

Not,

Bir daha dünyaya gelirsem Kedi (bizle yaşayan canlıları sever ) sever bir hatunla evlenmeye niyetliyim. Evdekini razı edemedim...

Not,

Ofisi kilitledim. Hava da çiseleyen bir şeyler vardı. Yağmur mu kar mı? Çözemedim...

15 Ocak 2018 1-2 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar