TSK'ya teşekkürler

Yıllardır vatanı milleti bölmeye çalışan iç ve dış mihraplara rağmen TSK sayesinde Dimdik ayakta duran Türkiye Cumhuriyeti ve Türk Milleti ,Türk Silahlı Kuvvetlerine Her zaman Duacıdır. Aklı salim Türk insanı etnik kökeni ne olursa olsun Türk Silahlı Kuvvetlerinin Duruşunu Gururla izlemektedir ve Bir takım kimselerin kendilerince planlamaya çalıştıkları bölücülük oyunu Türk milletinin iradesinden kaçmış değildir. Türk Milletinin Ve Türk Silahlı Kuvvetlerinin Milli Bilinci Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün Bize emanet ettiği Bayrağın Kutsallığının an be an farkındadır bu bölücülük oyunları hiçbir zaman gerçekleştirilemeyecektir.

Türk Milleti Olarak Türk Askerinin vatan Bekçisinin açıkça belli çevrelerce yıpratılmaya çalışmaları Türk İnsanın Gözünden kaçmış Değildir. Milli Bilincimiz ve İrademiz Buna asla İzin vermeyecektir. Bu karmaşa ortamın da bir takım kimseler vatan bölücülüğüne destek verirlerken Hiç şüphem yok ki Türk Silahlı Kuvvetleri bu çevreleri çok yakında izlemektedir ve hiç şüphem yok ki zamanı geldiğinde gereken en ağır cezayı Türk İnsanının içine su serpmek niyazın da şehitlerimin rahat uyuması için verecektir.

Türkiye Cumhuriyeti Sizinle Gurur Duyuyor. Şehit Anaları Size güvenerek Rahat uyuyor Bu Bayrak İçin Akıtılan Bir damla Kan bile karşılıksız kalmayacaktır. Türk Milleti Her zaman Arkanızda ve Size sonuna kadar güveniyor.İyi ki varsınız.

08 Eylül 2009 1-2 dakika 22 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Türkiye Cumhuriyeti Sizinle Gurur Duyuyor. Şehit Anaları Size güvenerek Rahat uyuyor Bu Bayrak İçin Akıtılan Bir damla Kan bile karşılıksız kalmayacaktır. Türk Milleti Her zaman Arkanızda ve Size sonuna kadar güveniyor.İyi ki varsınız.

    Sonuna kadar katılıyorum. Bu oyuna getiremeyecekler.

    Ve duyarlı yüreğini, düşünen beynini ayakta alkışlıyorum.👍👍👍👍👍👍