Türkiye 'de Kadınsın

Türkiyede kadınsın !
Koca dayağını ,kaynana görümce işkencesini saymazsan rahatsın !
sözde erkekle kadının eşit olduğu yalanına inandırılarak yaşarsın
Kadın evinde ezilir ,toplum onu ikinci sınıf vatandaş olarak görür,
İstediği yere gidemez izin almadan ,istediği şeyi yapamaz ,herkese hesap vermek zorunda kalır ,evde kocasına, kaynanasına ,neredeyse yoldan geçenlere neden diye sorarlar nerden geliyosun ,nereye gidiyosun hep hesap sorarlar her yaptığını açıklamak zorunda kalır.
Dışardan bakıldığı zaman rahat gibi duran cok rahat hareketler sergileyen ,güzel giyinen özgür gibi görünen ,belirli bir yere gelmiş ayağı yere sağlam basan ,hiç kimseye muhtaç olmadan dimdik ayakta duruyor gibi görünen kadınlarda tam olarak özgür olamazlar eşleri ailesi ,yada çevre tarafından bir şekilde özgürlüklerine müdahale edilerek özgürlükleri kısıtlanır .
Türkiyede kadının eğer maddi imkanı kısıtlı ise ,sıralamada en son sıraya girer.
Birinci sırada adamın ailesi , arabası ,arkadaşları , ,eşyaları ,akrabaları en son sıraya kadın girer kadın adamın ayakkabısından daha değersizdir.
Ona sormadan evine esya alamaz ,evden kimseye birşey veremez ,arkadaşlarıyla görüşmeye gidemez ,ailesiyle görüşemez ,sormadan ailesini evine davet edemez .
Türk toplumu erkeği tabulaştırmıştır adeta.
Erkeğin kuralları erkeğin dediği erkeğin istekleri ön plandadır.
Türkiye'de insanlar erkek ve kadınlar olarak iki ırka ayrılarak sanki savaşan iki düşman taraflar haline getirilmiştir.
Unutulan birşey varki ikiside birbirini tamamlar biri olmadan diğeri işe yaramaz .Erkek veya kadın değil ikiside birbirlerini tamamlayan birer insandır .
Türkiyede kadınsan insan gibi yaşamak istersen saygı görmek istersen, bedeline katlanacaksın ..
Türkiyede kadın olmanın, özgürlüğün, bedeli zannedilenden dahada ağırdır ....

31 Ekim 2015 1-2 dakika 46 denemesi var.
Yorumlar