Tutuklu

Sevmekten öte,kitabın ortasından konuşursak eğer bu sana yazılmış bir şarkının nakaratı.Hakikati aldanacağımı bile bile inanmayan kekeme tutuluşlarım.Hangi gözle bakarsan sana benim gibi sevemezsin seni.Bu hayatta her dakikan bende bir anı,yaşamadıklarım acıya tekabül eder.Soğuk odaların soğan ekmeği tebessümü,çocuklar gibi şen.Ruhumun namahremeli,sana geç kaldığım her gün çırpınıyorum.Oturup konuşalım yalnızlığımızı,sözcüklere çok danışmadan,ıssızlığında kaybedelim birlikte.Aklın kapılarında tut elimi,işgal edilmiştir diyeyim bir daha gönlüm.Ayaklarımın altında nemli,serin kırlarda puğardan dilekler dileyip içeceğim gülüşünden sevgini.Sana sırılsıklam bir bakıştan,eksiğimle de sevebilmek arzusuyla.Birbirimizi hiç görmeden  ahengimi bozduğun kalender. Mesele bu kadar.İşte buradan sana gelebileceğim yollar ve hepsi sende tutuklu..

 Sahneye çıktığımda senden  başka mevsim görmedim,ne de bahar…Günüm yetse seni sevmeğe,ruhumu gömdüğüm yer hala belli,bir gülüşe tutunup bekliyeceğim seni..

 


01 Ocak 2024 1-2 dakika 75 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 4 ay önce

    Sevda dolu güzel bir yazı. Aşk bitmesin hiç bir zamanda insan yürekten seviyorsa... Kutlarım içtenlikle...