U/mutsuz

Seni seviyorum demediğim her an seni seviyorum. Geçmişimin bir yansımasısın sen; belki aşkla, çoğu zaman sevginin masumluğuyla... Bir şekilde diğer herkesten ayrı, vefanın kol kanat gerdiği zamanca ...

Seninle konuşmadığım her an seninle içimden konuşuyorum. Çocukluğumun bir saflığısın sen; belki aşkla, çoğu zaman sevginin imdadıyla... Bir şekilde kalbimde farklı, vefanın seni bana unutturmadığı yıllarca...

Beni hatırlamadığın her an aklımda uyuyorsun. Umudumun dirilişisin sen; ürkek aşkla, çoğu zaman diri sevginin uysallığıyla... Bir şekilde aklımda farklı, hatırlanmadığım zamanın umursamazlığıyla...

Her şekilde, her şehirde, her zamanda. Seni görmediğim her an gözümde tütüyorsun. Gözümün aradığısın sen; ne şekilde olursa, çoğu zaman hasretin pedalına sana gelişi sığdırırcasına... Bir şekilde hep farklı, bekleyiş dolu...

Seni seviyorum demediğim her an seni seviyorum. Sadece bir nasılsın demek yetiyor insana, sen nasılsan ben öyleyim. Olmayacak duanın kabul mertebesine varamadık, seni sevdiğim her an korkuyorum. Ne çok yaş atladık ömrü saadetten; sen gidiş ben dönüş olduk her seferinde. Seni seviyorum diyemediğim her an seni sevmek istiyorum. Çisenti olsan da kalbe, bir tebessüm et ben görmesem de ısınırım. Şehirlerin merhabası kalbe, sen bir selam ver; duymasam da selamını alırım...


16 Ağustos 2022 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • 20 ay önce

    Aşk bu nerede ne zaman insanın karşısına çıkacağı belli olmaz. Bazı densizler ''Aşk başa gelince akıl dünya seyahatine çıkar.'' derler çok saçma aşk insanın aklını başına getirir, hem de ne getirme... Kanı tutuşur aşk deli akar kan ama insanı deli etmez, yürek daha bir coşkulu atar. Bir olmak bütün olmaktır aşk. İnsan bir kere sevmeye görsün. Umut hep olmalıdır aşkta bazen seversin, unutmaya çalışırsın, unutamam dersin, bir de bakmışsın daha iyisi çıkmış karşına, olmaz olmaz dememeli olmazları olduran bir Rabbımız var nihayetinde... Kutlarım içtenlikle Dilara Hanım...