Unutulmak Ne Kadar Acı

sana verdiğim degeri bilemedin sevgili..umursamaz bir eda içinde oldun her zaman.... oysa ben avuclarımda sundum sana olan sevgimi...avuclarıma koydum benliğimi...ama sen bilmedin sen görmezlikten geldin...fırtınalar kopardın bir bardak suda sellere kaptırdın beni surukledin bilinmeyene.....
ne cok sevmiştim seni sevgili ne cok ......akşamlarım gecelerim sabahlarım gündüzlerim saatlerim dakikalarım hatta saniyelerimdin sen ....
unutmayı ne cok istiyordu nasırlaşmış kalbin beni dipsiz kuyulara atmayı ve üstüme basıp gecmeyi ne cok istiyordu kalbin....
soruyorum sana unuttunmu? unutabildinmi....bende bulamadıklarını baskasında buldunmu .....bulamadın bulamayacaksın bulamazssın....
artık ayrılıgın adını duymak istemiyorum artık ayrıldıgımız gunleri saymak istemiyorum altı ay yedi ay oldu demeyecegim...
bir sevda dın bende bir yalan hikaye bir sevda bitip bir sevda başlamadı başlayamadan bitti...


bir gun umut bir gün ümit bir gün son ....
umutlanmak ne kadar acı degilmi sevgili...

15 Ağustos 2008 30-60sn 16 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    gerçekten çok güzel yazmışsın emeğine sağlık. karşındaki senin değerini bilmeyince, sevgine layık olamayınca herşey değersiz oluyor ve üzülen biz olsak da elinde sonunda üzen daha çok üzülüyor.. çünkü insan elindekinin değerini kaybedince anlıyor..

  • 15 yıl önce

    tşk ederim yorumunuz için.kiymet,kiymet bilene verilir.saygılar