Utanmaz Yüzler

Bir daha izlemeyecegim,bir daha üzülmeyecegim,bir daha kızmayacagım bir daha sahte yüzlerini cam ekrandan da olsa görüp yumruklarımı sıkmayacagım diyorum, sözümü  tutamıyorum kendime.Günümüzde televizyon seyircisinin azaldıgının onlar da  farkındaki bu tip ilginç hayat hikayelerini ekranlara taşıyorlar.

Sosyolog olmaya gerek yok,toplumuzda  bu farklılıgın nedenini bilmek icin.Din ,ahlak ve imanın gözardı  edildigi ve yapılan herşeyin normal karşılandıgı bir alem..

Stüdyoda konuk olanlar da şaşkın,ekran karşısındakiler de.Programa  telefonla baglanıp agzına geleni söyleyen söyleyene.

Yalancılık,dolandırıcılık,aldatma,suçlama, ikiyüzlülük,dedikodu,iftira,yüzleşme,küskünlük..

Hepsinin ortak bir noktası var o da şu:hepsi sütten çıkmış ak kaşıklar!!

Altmış yaşındaki adamı evlilik vaadiyle kandıran otuz yaşındaki utanmaz kadın...

Evli bir adama kaçıp sonra da biz onunla normal arkadaşız diyen insanlık yoksunları...

Eski eşinin yüzüne, hamile oldugunu söyleyen akıldan mantıktan yoksun şahsiyetler...

Aldatmaya aldatmayla karşılık veren bunu da büyük bir meziyetmiş gibi anlatan aşk,sevgi yoksunları...

Kaynasından büyük,kayınpederinden küçük;onsekiz yaşındaki bir kızı kaçıran,kendini bilmez,biz aşıgız,diyen utanmaz damat yoksunları...

"Onun yanında maddi açıdan mutluyum  digerinin yanında duygusal yönden".diyerek eş seçme lüksünde bulunan utanmaz yüzler...

"Biz ayrılalım da çocuklarımıza devlet bakar."mantıgıyla yaşayan sorumsuz çiftler..

Sosyal medyada tanıştıgını,yirmiyedi yıllık eşine degişen ve:"ben ona ölümüne güveniyorum,seviyorum."diyen şeytanlaşmış insanlar...

Fotograflarını,yazışmaları,görüntülü konuşmaları inkar eden profosyonel yuva yıkıcıları...

Ülkemizde koronadan daha tehlikeli bir salgın var o da,aldatma ve aldatılma salgını.

Bir yandan kadın cinayetleri,bir yandan boşanmalar,bir yandan ana baba sevgisinden yoksun  büyüyen zavallı,günahsız yavrular...

Türk aile yapımız bozuluyor günden güne.Yanımızda eş olsun dışarda güneş,derdik oysa.



09 Nisan 2021 1-2 dakika 112 denemesi var.
Yorumlar