Var Olmak Sevinçli Olmaktır

Bizler var olduk evrensel değerlerle.Yapılacak çok icat var insanlar için canlılar için.İmkanlar dahilinde oluyor icat yapmak.Edebiyat eserleri yazmakda ruh güzelliğinden.Var olduğumuz için daha mutlu edebiyata hayata sarılmalıyız.İcat yapmak teknik bilgi imkan istiyor.Edebiyat eserlerinden esinlenerek teknik icatlar yapılamazmı.Şiirler romanlar çok şey çağrıştırıyor.Gezgin olmakda ruh güzelliğindendir.Gezginlerin anılarındanda esinlenerek çok icat yapılabilir.İnsan etrafını kimi zaman değişik algılar.Bu bulunmaz bir fırsattır.Etrafı değişik algılamak nice şiirlerin yazılmasına neden olmuşdur.Yeterki içimizde hayata bağlılık olsun.Gerisi kendiliğinden geliyor.Yinede icat yapmak yaratıcı düşüncenin yanında inanılmaz imkan istiyor.Denizlerin içinde şehirler yapılamazmı.İcatı yapmak hayata geçirmek oldukça karmaşık.Birde bakmışsın kendi enerjisini kendi üreten havada duran cihazlar yapılmış.Hep deriz kimbilir ta ne zaman.O güzelim şiirler yazılabiliyorda Mars gezegenine halen gidemiyoruz.Oralarda olmak nice yeni şaire neden olabilir.Sonsuz güzellikde edebiyat eserleri evrensel kalitede değilmi.Teknik icatlarda evrensel kaliteyi ne zaman yakalayacağız.Belki daha değişik müzik notaları mümkün.Daha değişik sesler çıkaran müzik aletleri müzik cihazları başka maddelerlemi oluyor.Ya Mars gezegeninde öyle değişik maddeler varsa.

21 Kasım 2011 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar