Ve Daha Sonra

Ve Daha Sonra

..... bir gün bir insan sana doğru gelir. O, senin kendi etrafında inşa ettiğin duvarı görür, ona dokunur ve ne kadar sıkı inşa edildiğini farkeder. 

O, bu duvarı yıkmayacak çünkü sen onun için çok önemlisin....

Ve O... “senin” izninle tırmanarak duvarı aşmayı deneyecek. Ne kadar süreceği önemli değil. O... gereken zamanı alacak kendine çünkü “senin” duvarında küçücük açıklıklar bulunmakta olacak.., birbirinizle iletişim kurabilmeniz için.

Bu şekilde güven inşa edebileceksiniz..... 

Bu harika insan sonuna kadar tırmanmaya devam edecek ve bu noktaya vardığında, ikiniz de orada durup, “senin” duvarını gözlemlediğiniz an......

İşte o zaman "bu" kişiye sıkıca tutun. Çünkü “senin” koruyucu duvarından, kendini durdurmasına izin vermedi o.... ve sen müsaade edersen eğer, o zaman birlikte duvarın’ın taşlarını tek.. tek.. sökebilirsiniz.

O zaman seninle "her şeye" hazır olan harika bir partner bulmuş olacaksın..... Senin için “her şeyi” göze alan birini.


Saygılarımla selamlıyorum hepinizi...

Mehmet, Aydınlıoğlu 

08 Kasım 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (4)
  • 17 ay önce

    Severim subliminal hikâyeleri , gerekli branşlara iletildiğini düşünüyorum , saygılarımla .

  • 17 ay önce

    Anlamak kadar değerlidir anlaşılmak ve bunun için çaba sarf edilmeli önemseyip kişiyi o zaman her şey olması gerektiği gibi olur Güzeldi Mehmet bey