VEDA(Eski sevgiliye son mektup(muş)

B..... Aşk zordur...Hep zordur.Her anlamda...Aşkı yaşatmak lazım...Yaşatalım...Özleyeceðim....Neyi...??? Neleri özleyeceğimin çetelesini tutamam....Öylesine çok ki...Seni seviyorum....Sonsuza dek sevmektir dileğim....Allah aşkımızı taze,yüreğimizi berrak,ruhlarımızı masum kılsın.

Bebekler ağlar,bebekler güler.bebekler ilgi ister, korunmak, düşünülmek, özlenmek,eksikliklerinin hissedilmesini ister....Vurmalar, kırmalar için de, duruşlar, sözcükler, sessizlikler yeter,aynen sevmeler gibi....Sevgiyle dolu bir ömür, ikimizin ömrü bize yeter......Gözyaşlarım aşkımızı yıkasın. Sevildiğimi hissetmek,sevdiğimi hissetttirmek isterdim.Tüm sevdiklerine yaptığını, bana yapma..... Beni, ruhumu yani, yalnız bırakma... Benğsenin duruşuna hayran.... Ben, sensiz sana hayran... Benli senle, sonsuz mutluluğun hüznünü, hasretini, zorluðunu, yükünü taşımaya, yaşamaya razı, seni özlerim hep.Yanımda olsan da olmasan da....

Okuyup okumayacağınndan emin olmadığımı yazmak ne acı!!.....Oku, sev, incitme, özen göster. Seni seven, sevmek isteyen..... Gülgün...Alışkanlığın değil,aşkınn olmak dileğiyle....Sevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv o kadar.....Hüzünlü kalbi sonsuzca yalnız, ruhunun avlusuna terkedilmiş G'nu...

Seni özleyeceðim. Aşkım, sevdam, kalbimin öteki yarısı, yarım elmam;gönlümü al senin olsun,öldür gitsin... Ben solu, solgun yaşar, sonra ölür, sonra yine doğarım. Önemi yok...AŞKLA....................................................................

Artvin

26 Ocak 2010 1-2 dakika 31 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    Dağdağa kavuşmaz,insan öyle değild derler.Bizler mutlak okunacağını sanarak yazarız.Haz verende zaten bu duygudur.Çok güzeldi.Kutladım efendim.Selam,saygı...

  • 14 yıl önce

    gerçekten ilginç ve güzeld...samimi oluşu beni çekti içine... yüreğimle yürekten kutladım...selam saygı....dua ile....