Vefalıyı unutan vefasıza sözüm

-?koçum dünyayı anlayamayız, olsa olsa anlamlandırabiliriz...' -
Diyorsun sözünde
Derim ki ben de
koçum dünyayı anlayamayız olsa olsa anlamlandırra...........mayız da!!!
Düşün öyle yaz
ker-fur
Örneğin bir tırrrrrrr ne işe yarar ve anlamı nedir
Bir kir V akasyon
Bir sir E reksiyon
Bir mir F ikirisyon
İr dil A tmasyon
Ve
R..........
Nedirrrrrrrrrrrrrrrrr.....................

For-mül çözüm aşağıdadır...

Sana şaplayan şen sancaktamı şapıldatacaklara sanı rüzgârını han çıngalına geceden ve aceden ses ritüelleri ile sele kaptırdığın mimozanı sabahın serin ve derin incinmesindemi artırıp armağanlaştırıp hikâyeye toy bir görüntü ile birde tozlaşan ömrünün derin sarmaşık zakkumu ilamı ekeneklendirip mahpuslaştığın sanrılar içinde mi ekolün tarih kasılmasında vakumlayarak Alplerin meralarında otlaklar arayarak sonra yaranamadığına yanarak ben yanmasam sen yanmasan kim yanarsa yansın ulleeen orrs....... dölü diyiversen mayışmış ömrün sinek ölüleriyle dolmuş ve katıksız bir leş kokusu burammmmm buram uryanlaşmış el marifeti hokkabazlık cehaleti tetikleyen estetiklerimizi bir bal arısına çevirme zahmetleri vakum vakum vaku...uuuumunun anasını belleyen nahoşluk satırlarını dize getiren ateş düşmüş küle dönmüş ölü bedenlerimize hizmet veren kaç ulan kaç geliyorlar deyiminden kaçınarak erkekliğine leke sürdürmeyen mahcup melankolik strik statik magmatik katı sallabaş asetik bulaşgaç tar yüksekliğinde koyun otaran fosseptik derinliğinde protein üreten kısaca kendi b/okunu yiyen yiyen doymayan mahsulüne mahsül ekenekle cevab-ı icrada bulunan sonrada ak gemilerine binip beyaz partilileşen lêş'enlerinede ilişmeden geçemeyen damızlık aylarını ayran bulamaç içen toraman sadık sanal amip pargan as dünyada yer arayan bulduğunda geçmişini unutup geleceğini kuruşa satan kıç öperek devamında öptürdüğü kıçıyla saltanata sancak diken sardığı saniyeleri yumak olup bitince ğğğğğğğğğğuuuuuüüürrrrrt zırt eşşek cennetini boylayan ayakkabı boyacılığından yola çıktığıyla övünen benden daha üçkağıtçı senden daha hokkabaz olan bulduğu her yırtık dondan dışarı fırlayan başı bakanın koltuk altından yer bulmaya çalışarak 70 milyona rezil olan kepaze köstekliği bir uzvunun hamaratlığıyla unutturan aşka gelip çiçek sularken saraylarda surlarda nallarını tazerleyip sabahki koşuya hazırlanan......................
velhasıl noktanın iç sonsuz noktası olarak noktasal gücünnden vaz geçip evrenin üstünde gücü olduğuna inanan düşünen akıllının(!) biri olarak yanılsama hipnotizmasına sarık bağlayan mahlukat...lardan kaaaaaaaaaaaç o zaman vefan yerine gelir benide unutmaz ararsın...şair yüreğime dert bağlamazsın...

derdine düştüğünde sadece ağlayan....
niye aramıyosun sormuyosun .....yetmezse daha devam edeyim insan biraz vefalı olur
dünya işlerini bir tarafa bırakır... Ara sıra V E F A larsan sevinirim

selamlar

10 Mayıs 2010 2-3 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar