Venedik Öpücüğü II

Sahte hayat kuralları ben'in ülkesine küfredipte, damarlarımdaki kan tersine akarsa, bilin ki; bir ?'Maça Kızı'' tüm planlarıma yardımcı oluyor. Sarı saçlı ve Piyomente ruhlu güzel kız!!! Venedik Öpücüğü...

Bana isyan edenler, birer birer beyaz bayrak sallamakta. İçlerine sonsuz korkuyu salan gücün sırrı ise yazılan yazının sonuna gizlenmiş bekliyor.

Başlangıçlar önemlidir. Her başlangıç yeni bir düzen ve huzur ikilemesini oluşturur. Aşkın itiraf ve ihtiras toprakları farklıdır. Adlara hüzün konduğunda ben çıkarım ortaya. Güç ve kazanma duygusu. Galip gelmek, gücüme güç katar. Sevgim değişmez asla. Sefilliğimin portresi de alt paragrafta...

Aşkın kırıntılarıyla beslendiğim günlerde oldu, fakat bu duruma isyanım hiç olmadı. Ben uçan kuşun kanat seslerini betimlemiş adamım. İki üç kırıntıya isyan edecek adam değilim!!! Venedik gemisi, limandan kalkana dek bu kırıntılara şükredeceğim. Baş koyduğum yol, boş değildir ümidi ile.

Şekerden tatlı bir gıdım öpücüğü, tuza çevirenlere hem isyan ederim, hem de onları pişman ederim. Ben sırtımdaki taşıdığım yükü bileğimin gücüne yansıtırım. O yükün altında kalacak insan değilim.Kalacak birileri varsa, onu da ben seçerim. İşte bir Venedik Öpücüğü'ne sahip olmak için yüreğimin verdiği savaş gözler önünde. Gerisi yalanmış, doğruymuş niye ilgileneyim ki!

Gizli güç: Kalbimin soğuk ve karlı dağında gizlenmiş; masum ve bir o kadar da sıcak olan, eriyen buzlu öpücük. Kırıklardan ayıklanmış kalbime muhtaç isen! İşte bu sözlerin sahibi benim. Yolumu gözlesen iyi edersin. Gemi limandan kalkıyor, bende içindeyim. Dalgaların üzerinden kayarak sana geliyorum, ne olur bensiz gitme Venedik Öpücüğü!!!...

Son Söz:

Alp'Ler Çok Soğuk Olur.
Aman Dikkat!! Buzlu Dudaklarım Yüzünden,
Sıcacık Dudakların Felç Olur!!!

07 Aralık 2008 1-2 dakika 13 denemesi var.
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    aLp'Lerden Gelen SisLi Haykırış........ yine çok güzel bir yazı koymuşsun ortaya,venedik öpücüğü 3 büyük bir sabırsızlıkla beklicem.umarım devamı gelir.tebrik ederim seni arkadaşım.gerçekten beğenerek okudum...👍👍👍😙

  • 15 yıl önce

    harika bir deneme olmuş.. fazla söze gerek yok..👍👍👍

  • 15 yıl önce

    sen yükseklerdesin biliyomusun zirvede olucaksın galiba.gerçekten güzelmiş

  • 15 yıl önce

    son söz sona yakışır söz olmuş emeğine sağlık kutlarım kardeşim güzel deneme👍

  • 15 yıl önce

    Gizli güç: Kalbimin soğuk ve karlı dağında gizlenmiş; masum ve bir o kadar da sıcak olan, eriyen buzlu öpücük. herkesin bir gizli gücü olmalı bncede..🙂son söz..gercekten süpper.=)👍