Venedik Öpücüğü ıv

Sonunda zirvedeki hayalerime ulaşmıştım.Hayallerimin,sabır çığlıklarıyla beni beklemeleri buğulu gözlerimin netleşmesinde büyük rol oynadı.İşte aLp'Lerin gerçekleşen o büyük hayali:

Adriyatik ve Güneş...Ben!!! Ve...Venedik Öpücüğü.Oluşturduğumuz sahnenin başlığı iki eşit çift. O sarı saçları kamaştıran güneş ışığının sıcak rüzgarı esmeye dursun ki; öpücüğümdeki soğukluğu donmaktan kurtarsın. Böylece kapalı kapılarını araladığım ruhum serbest kalır ve Venedik'e romantizim dersi verir.

Venedik Öpücüğü, gözlerini adeta bir sonsuzluk hasretiyle dikmiş beni izliyordu.Gözlerimiz, gözlerimize odaklandığı için tuz gölüne dönmüştü. Düğüm düğüm olmuştu cümlelerimiz. Ağzımızdan çıkan sözcükler zelzeleye uğramış binanın enkazı gibiydi adeta. İkimizde birbirimizi dinliyor ancak dilimizin fırlattığı aşk oklarını bir türlü yakalayamıyorduk.

Hayatın merkezi sevgiymiş meğer.Onu bu yolda anlamış oldum.Belki de ben aşk'a aşık olmuştum.Venedik Öpücüğü'nün aşkına. Bu yüzden ona sesleniyorum. Meğer aşk, hayatımızın tek kristaliymiş sevgili! Umutlarımın, hayallerimin birden dirilişindeymiş. Yani o, bülbülün güzelim sesinde...

Evet! O iki sevgili,saatlerin hızına aldırış etmeden, günlerin değiştirdiği renklerin farkına varmadan bir güneşi selamlıyorlar, bir de dolunayı...Ayaklarının altına gelince, o mükemmel Adriyatik. Bir yerlerderden gelen o tılsımlı esinti ise; aLp'Lere ait...

Tek kaygıları ayrılık vakti geldiğinde ne yapmaları gerektiğini bilmemeleri. Olgun düşünselerde, bu saçma ayrılığın vakti elbet gelecekti. Peki! Yaşantıda olağan ihtimalleri göz ardı etmememiz gerektiğinde, baş parmağımızla kafamızı mı kaşıyoruz. Yoksa bu çıkmazlara çareler mi arıyoruz? Düşünelim ve ihtimalleri çoğaltalım, bir film şeridini takip eder gibi...

Soğuk Çocuk; bu ayrılık gerçekleştiğinde, ruhuna aralamış olduğu kapalı kapıları tekrar kapatabilir mi? Ya Venedik Öpücüğü; çok sevdiği Soğuk Çocuk'a veda ederken yapması gerekenleri yapacak mı? Ya da bunları kafasında birer soru işareti olarak mı bırakacak?

Yapılması gerekenler elbet yapılacak.O muhteşem iki sevgilinin akıbetlerini, hep birlikte bekleyip görelim.

Son Söz:

Ufka doğru uzanan hüzünlü vadide,
Yakılan ateşlerin sebebi Soğuk Çocuk ise;
Bu ateşlerin Prensesi Venedik Öpücüğü'dür.
Sorunlara ve kıskançlıklara inat olsun,
Bu iki sevgili bulutlara erişecek!...

07 Mart 2009 2-3 dakika 13 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    erisecek tabi...bulutlarin üzerinde venedik öpücügü 5i yazacaklar birlikte....tebrikler alp abi...cok güzel👧...

  • 15 yıl önce

    tebrikler

  • 15 yıl önce

    Çok güzel bir anlatım olmuş.başarılarının devamını dilerim