Ya Unutulursam

gözlerime kan çöktü ama sevda için her şeye katlanılır.sevmek güzeldirde sevilmek daha bi başka.çok ağladığım oldu ağlayanım olmadı.gün olur cayarım ben bu hayattan.hatıralar el olur gönüllere.satırlarım susar.bir yaz güneşi vurur yine kıyılara.temmuz barışığı gülüşü kalır aklıma ve güneş sarısı saçları.örter her zamanki gibi ağaçların yeşili güz doyumu dağları.vurdukça sevdalar şu sol yanıma.aklıma o yar düşer
yalnızlığın en tenha anına bir tebessüm serpilir poyrazlamadan.türkü olur gönüller bayram sevdalısı çocuklara.kara kış ortasında sırtımda sevda yükü.yaz gelir ayaz vurur kış gelir hasret solar.ve sevdamın adı kalır soyadım silinir nüfustan.ağlamak nafile gülmekse haram sayılır bedene.benim gibi sevdasıyla göçüp gidene.
her şey tamamda odamı unutur beni.o elleri kınalım .o gözleri sürmelim.o yaban çiçeğim.zülüfünü el tenemi sarkıtır.gül yüzüne yaban el mi dokunur.bir kaç mazi resmime ateşler mi layık görülür.gülüşünün bende kalan yarısına hazan deydirmem.sevdamın alacasına bir kaç satır sığdırırım.gözlerimin yeşili varıp göçünce yalnızlığa.seneler silemez sevdasını benden yana.gözlerime hicran vurur.saçlarıma bir son bahar esintisi çarpar ya hani.
dört duvarda çok kaldım.hasreti iyi bilirim.sevdaları çeken dikenine katlanır.yalnızlığı bilirimde ya unutulursam ya hatırlanmazsam ya düşlerimde benden cayarsa el olursa gönlüme ben o zaman neylerim
her sözün ayrı bir tarifi var gönlümde.sevda derler gönlüme o yar düşer.hicran derler kara gözler aklıma gelir.mecnun derler beni anlarım.leyla derler hayattan usanırım.belki diyemedim aşkımı anlatamadım sevdamı ona ama altı üstü bir kadın diyemedim ben kehribarıma.o ki baharımın kardeleni o ki nisanıma ilk düşen nameler lisanımın tarifsizliği hayatımın goncası.sebebineydi onca gözyaşım.o beni unutsada ben onu hatırlarım.yıllarımın avuntusu düşler silinebilirmi kolay kolay hüzünümü saklayan zoraki gülüşlerim,bir nefes daha diyerek çırpınışlarım ahestesi yüreğimin sabrı.
ey sarı kız. be hey hayatımın son demi bizim sevdamız böylemi

25 Temmuz 2011 2-3 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar