Ya Uyanarak Uyan ya da Uyandığında Köle Olmuş Olacaksın

-- Bak vatandaş seni Allah ile kandırdılar, seni halen Allah ile kandırılıyor sun, Sen kandığın sürece senin çocuklarını da Allah ile kandıracaklar bunu söylerken haşa Allah'a inanma demek istemiyorum' tam tersine sen hem Allah'ı hemde Allah katında ki İslamı tanımanı anlamanı istiyorum. Sana indirilmiş olan dini uydurulmuş dine çevirerek anlattılar seni inandırdılar gerçeklerden kopardılar sana Allah tarafından gönderilen kitabı senin okumanı anlamanı istemediler sadece sana o kitabı süsle vede duvara as dediler biz sana anlatırız senin kendi dilinle okuman gerek yok sen kendi dilinle okursan günah işlersin Allah seni af etmez dediler sende inandın.  Şunu söylemediler sende öğrenmek istemdin dünyada yaşayan her millet inandığı dinini kendi diliyle okuyup öğreniyorlar ama sana sen kendi dilinle öğrenme dediler,h albuki O yüce Allah bensize Furkanı okuyup anlayasınız diye indirdim der ama senin anlamanı istemediler sen okuyup anlarsan onların rahatları bozulacak tı çünkü onlar din satan din tüccarlarıy dı, Onlar sadece güzel sesli hafızlar aracılığı ile sana kuran tilaveti dinlettiler senin de maneviyat yüklü halini bildiklerinden sen sadece göz yaşı dökerek dinledin ama o dinlediğin ayetin sana ne dediğini bir türlü anlamadın buda din satan din bezirganlarını işine geldi sana Arap adetlerini din diye sundular hiç ama hiç İslamla ilgisi olmayan, Bedevi yaşantısını sana din diye öğrettiler halbuki gerçek İslamda, adalet vardır, kul hakkını gözetmek vardır , Kadının yeri vardır hele ki çocuklara taciz vede zarar verme yoktur acizlerin düşkünlerin yetimlerin korunması vardır ama din tüccarları bunları senin öğrenmeni istemediler seni dininden soğuttular seni senden aldılar sen kendi dilinle dinini öğrenmek istediğinde de ''sana zinhar olmaz günah işlemiş olursun dediler'' çünkü sen kendi dilinle dinini öğrendiğin an onların rahatları kaçacaktı vede rantları kesilecekti bunu biliyorlardı onun için seni Allah la aldatıp cehennemle korkuttular ama bunu yaparlariken de kendileri bu dünyada cenneti yaşadılat ama diğer taraftdanda ''kendilerine de cehennemden yer ayırdılar'' senide yanlarına yoldaş seçtiler sende bunu anlayamadın.

-- Sana Türkçe kuran okursan öğrenirsen dinden çıkarsın haşa Allah'a karşı gelmiş olursun diyenler kendileri hep şirk içinde oldular ama bunu senden gizlediler çünkü sen kendi dilinle dinini öğrendiğin an onların çıkarları kesilecek ti işte onun için seni hep Allah la aldattılar. Çünkü sen dinini kaynağından kendi dilinle öğrendiğin an dinden geçinenlerin işleri bitecek ti sen öğrenince senin çocuklarında öğrenecek ti onlara sorular soracaktınız onlarda bundan rahatsız olduklarından seni hep Allah la aldatıp CEHENEMLE, korkuttular insan bilmediğinden korkar öğrenmediğinden şüphelenir bunu bildiklerinden senin öğrenmeni vede bilgilenmeni istemediler halbuki yüce Allah ben size Furkanı okuyup öğrenesiniz diye indirdim der ama din satıcıları senin öğrenmeni istemediler sende işin kolayına kaçtın öğrenmek istemedin. Seni kandıranlar bu dünyada cennet yaşamı sürdüler sen yarı aç yarı tok çalışarak yaşam mücadelesi verirken onlarda terlemeden senin geleceğini senden almaya yada çalmaya devam ettiler her seferin de seni Allah la aldatmayı başardılar, dün seni kandıranlar kedileri gibi sahtekârlara hoca efendi diye seni soydurdular seni yönettiler köksüzler köklüleri yönetir oldu sen kandırıldıkça onlar hep kazandık dediler, senin mescitlerini camilerini, Propağanda merkezi haline getirip senin milli değerlerini yer ile yeksan ettiler, Halkın sırtından halkı soyarak vede ''Halka söverek Ballı İhaleler aldılar'' dün tek yüksükler yola çıkanlar bu gün Karun gibi zengin oldular bunu da seni Allah la aldatıp ülkeyi soyarak yaptılar, ayrılıkçı gurupları şımartarak onların sözde adam olmayan liderlerini getirip senin askerine polisine kurşun kınalarla '' seninle gurur duyuyoruz diye'' naralar attılar sende sustun seni yine Allah la aldatıp dinle kandırdılar çünkü sen dinini kendi dilinle bilmiyordun.

-- EY! BENİM Asil Milletim, sayın amcam değerli bacım asil kardeşim sayın duyarsız soydaşım bütün duyarsız milliyetçiler, Ey kendilerini sanal alemde ülkü devi gören sahte ülkücüler, vede romantik solcular sözüm vede kızgınlığım sizleredir aslında,Adımız siliniyor görmüyorsunuz, Vatan vatansızlara veriliyor bilmiyorsunuz, Türklere hakaret edilip Türküm demek suç sayılıyor anlamıyorsunuz şunu halen neden bilmiyorsunuz hedef sizlersiniz hepimiziz bunu anlayın demek isterdim ama anlamayacaksınız sanırım, Ülkenin demografik yapısı dışarıdan getirilen dünya yurttaşları tarafından talan ediliyor bozuluyor bunu görmüyor musunuz acaba yada neden görmek istemiyorsunuz. Allah hepinize vede hepimize uyanarak uyanmayı nasip eylesin inşallah gününüz aydın huzurunuz daim olsun hayırlı sabahlar. Mübarek Ramazan Bayramınız olsun herkese selam ve dualarla.

18 Nisan 2023


18 Nisan 2023 4-5 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar