yağmurları dinleyelim yine...

ne gelmeler var şuan ne kalmalar...
küçükcük uğramaları yaşıyoruz..

aklımda kalan bir kaç kelimeydi bunlar...

ne kadar doğru değilmi ne gelebiliyoruz nede kalabilmekteyiz...

sadece gel gitler var hayatımızda...

ne nereye gideceğimizi, ne nereye gittiğimizi nede nerede olduğumuzu biliyoruz, sadece sabah kalkıyoruz ilk ışıklarla tabi güneş var ise ve asıl önemlisi içimizde güneşler var ise ve son ışıklar ile hüznümüze, yorgunluğumuza, gözlerimizi kapatıp kurabildiğimiz herşeye varıyoruz yine....

yine derin nefesler çekiyor, yine uzun uzun bir of çekiyoruz, ne kadar yorulduğumuzu anlıyoruz, ayaklarımız sızlamasa, gözlerimizi her sıkı sıkı kapattığımızda kum taneleri kaçtığını hissetmesek kurduğumuz hayallerin arasında, hayatı bir gün öncesinde hiç uyanmamışcasına yaşadığımızı sanacağız yine.... ve yine zamanın yerinde saydığını farz edeceğiz yine....

zamana biraz gem vurduk ama birazda deminden alalım... ve biz bize bahşedilen hayatımızı yine gidebildiğimiz, olabildiğimiz yerlerde, olduğumuuz kadar ve bize gelenler ile var olduğumuz kadar yaşayalım...

gece laciye çalsın yine.. ve yağmurları dinleyelim yine...

gecemiz aydınlık, yüreğimiz ferah, ömrümüz uzun ve gerçek dostlarımız ile dolu olsun :)

16/10/09

16 Ekim 2009 1-2 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar