Yalakalık

Özel ve devlet üniversitelerinin dekanlarına seslenmek istiyorum ya sosyal bilimler fakültelerinde ya iletişim fakültelerinde "yalakalık" bölümü açınız,tereddüt etmenize gerek yok,kontenjan kısa sürede dolacaktır çünkü yalakalık bulaşıcıdır,mirastır.

"Ne okuyorsun?"

"Üniversite"

"Güzel hangi bölüm?"

"İletişim fakültesi yalakalık bölümü."

"Her meslekte olduğu gibi sizin meslekte de iş sıkıntısı var mı?"

"Kesinlikle yok."

"Dersler nasıl peki zor mu?"

"Zor ama hocaları çok iyi."

"Ne demek istiyorsun?"

"Hocalara bir dil döküyoruz derslere katılmadan hepsi yüz."

Dünyadaki tüm ilaç firmalarına sesleniyorum,lütfen,bu tip insanları etkisiz hala getirecek bir ilaç üretiniz,yalakalık yapmaya başladıkları an dili tutulup konuşamasın mesala ya sağır olsun ya da kör olsun ki herkes anlasın onların ne mal olduklarını.

Bir siyasi parti kurulabilir mi?

Ya bir dernek veya futbol takımı...

Yol,köprü,çeşme,cadde,okul,hastahaneye falan ismi verilebilir mi?

Hayatımız boyunca gerçek dostu bulabilir miyiz, pek inanmasam da,bulabiliriz ancak ayrılana kadar,kimin dost kimin düşman olduğu o zaman belli olur.Kırk yıl evli kalan çiftlerin boşandıktan sonra birbirlerine kin ve nefret kusmalarını bunun ispatıdır.

Kendisine saygıda kusur etmediğim Döndü Hanım,ne yazık ki casus olduğunu ilan ederek beni çok üzdü. Şef için yazdığım yazıyı ona göndermiştim o ise ekran görüntüsünü alıp şefe atmış,şef de okumuş tabi yanıma gelip iki cümle söyledi,utandım:

1." Haklısın ama daha çok tecrübe kazanmalısın."

2." Sana kıyamıyorum."

08 Mart 2023 1-2 dakika 132 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar