Yalnızca Yanmamalı

Yalnızca Yanmamalı

Seninle kalacağım çünkü gerçekten yorgunsun!

Hissedebiliyorum.., göstermiyorsun ama çok yorgunsun, istediğinden veya gösterebileceğinden daha fazla.....

Gözlerinin derinliklerindeki ışık hala yanmaya devam ediyor, bunu an ve an unutsan bile. Sadece bu sayede savaşma isteğin gitgide daha fazla ölüyor.

Ama bırakıp... sonunda kalbinde hissettiklerinin yanında durduğunda..., kalbinde ve en karanlık gecede bile daha fazla büyümekten başka hiçbir şey ölmeyecek!

Hayatta kalabilirsin “ve” yaşayacaksın da çünkü o loş ışık hala yüreğinde yanıyor ve gözlerinin ağından sızıyor.....

Bu sefer arkamızı dönüp, bizi sonsuza kadar iyileştirecek sözleri söyleyeceğiz!

Ve sonra..., sonunda bileceğiz.., göreceğiz.., hissedeceğiz.., farkedeceğiz ve asla ona geri dönmeyeceğiz.

Evet, aşk için her zaman fazlasıyla ödeyeceksin ama inan, tüm acılara rağmen buna değecek.....

Çünkü seni sonsuz kılacak!

O sıcak, kilitli kalbini ve şefkatini asla inkar etmeyeceğim... çünkü bugüne kadar bildiğin ve yaşadığın tek şeyin acı olduğunu bildiğim için. 

Şimdi biliyorsun ama nedenini.....

Ateşin parçaladığı bir hayat bile “yalnızca yanmamalı”...!!!

Başını kaldır ve kalbini temiz tut.., 

“söz veriyorum”... 

yakında yalnız olmayacaksın!

04 Kasım 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar