Yalnızlık

içimde günden güne büyüyen ve beni her gün biraz daha kemiren bir duygu yalnızlık...
acıların, anıların bir dağ misali büyüyüp, kara bir bulut gibi önüme geçen, yolumu kesen, beni korkutmak için elinden ne gelirse yapan bir haydut yalnızlık...
sevgileri, sonsuz gülücükleri bir darbede yıkıveren ve onun yerine geçen, sel misali akıp giden bir gözyaşı yalnızlık..
sükutla bütünleşen gecenin dayanılmaz acısıyla yanıp kavrulan, gülen bir çehrenin ardında kırılan, ezilen bir yürek yalnızlık.
her gece büyük bir inatla beni kovalayan ve beynimi yavaş yavaş sokup,i ki kıskacı arasına alan bir akrep yalnızlık..
şiirlerin yazıldığı, şarkıların bestelendiği, bin bir özenle dahi elde edilemeyen o güzel sözlerin bir anda kaleme döküldüğü an yalnızlık.
ve yalnızlık, benimle bütünleşen, sırlarımı paylaşan, beni benden daha iyi tanıyan bir dost..

26 Aralık 2009 30-60sn 6 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (5)
  • 14 yıl önce

    çatmalımıyım şimdi bu yalnızlığa, kahramanımızı günden güne kemirdiği için.. sevgileri, sonsuz gülücükleri bir darbede yıktığı için.. herşeyde öte gülen bir çehrenin altında kırılan, ezilen bir yürek bıraktığı için, çatmalımıyım yoksa şükranmı duymalıyım şiirler yazdıran, şarkılar besteleten ilham olduğuiçin vede çok iyi tanıyan sırdaş olduğu için.. bak,yazı içine aldı götürdü beni.. tebriklerimle..

  • 14 yıl önce

    Yalnızlık gerçekten çok zor sevgili dost, ama o yalnızlığa katlanabildikten sonra birden şansın dönüyor ya, işte o zaman yalnızlığı çok iyi bilen biri olarak o kadar çok sarılıyorsun ki dostlarına, sevdiklerine. O zaman da onlar sana daha çok sarılıyorlar ve bitmiş oluyo işte o kötü duygu, o yalnızlık.

    Hayat bu yarın ne gtirir belli mi olur.

    Bir işe başlamak, Yolda giderken birine yardım etmek, Yani hayat devam ederken ani bir tesadüf ve değişen bir hayat.

    Biter yalnızlıklar o zaman.

    Yaşamak yine de çok güzel diyelim, yaşamaya devam ve bol şans dileyelim herkese, hepimize.

    Değil mi?

    Tebrikler.

  • 14 yıl önce

    Bütün gece kendimi yalnız bırakmamak için aynanın karşısına geçip oturdum diyor yazar Cesar pevase, bir film yıldızı, Ruhumdaki yalnızlık duygusuyla kimseyi rahatsız etmeye hakkım yoktu diyerek intihara teşebbüs etmiş, bir başka yazar ise Asıl yalnızken yalnız değilim derken Kafka ise bazı geceler bir gün öleceğimi acıyla hissettiğimde ne kadar yalnız olduğumu biliyorum diyor. Yalnızlık!!! adı konmayan belki de en güzel dost! sadık ve hüzün yüklü yağmur ve hüzün güzel bir aksesusarı yalnızlığın ve içli şiirlerin gül yüzlü sevgilisi kendimi bulduğum derin yalnızlıkların en güzel ifadesi bu denemeniz yalnızlığı bir kere daha sevdim mısralarınızla ve gerçekten büyük haz aldım kutluyorum...

  • 14 yıl önce

    Yalnızlık,birbaşına çoğalmaktır çok zaman.Ben bazen ihtiyaç duyarım.Çok güzeldi..Kutladım.Selam,saygı...

  • 14 yıl önce

    Biliriz ki, engin bir denizdir ve yaşanası ovalardır hayatın sırrı. Yüreğimizdeki atıl heveslerle ve kalıcı nefeslerle adımlarken ve kulaçlarken yaşamı onulmaz sevdalar çıkar karşımıza, kimi üşür, kimi yanarız. Hep bir kulaç ötesinde ve birkaç adım ileridedir asıl mutluluk, attıkça yorulmaz, yürüdükçe onulmaz oluruz ve sık sık nefeslenmek ihtiyacına düşüveririz. Tatlı bir yorgunluktur kimi yaşamak, yüreğimizin aynalarındaki yansımaları seyrettikçe inan daha güçlü ve daha mutlu oluruz. Tebriklerimle...