Yalnızlık Sadece Kişiye Tescilli Bir Veba

Gözlerimden söküyorum on ikilik çivi misali hayallerini , şimdi herşeyi bir suskunluğa armağan ediyorum. Her ne kadar kendimi kendimde bulamasam bile , artık seni kendimde aramaktanda vazgeçiyorum. Bir günümü diğer günüme feda ederken iç kanamaya tutuşan yarınları eli boş gönderiyorum aşklara. İpotekli bir yürek benimkisi kime versem hep bir ah ! tutuyor sol çeperimi. Ezansız okunmuş adım galiba kulağıma , öldüğümde otopsisi yapılmasın yüreğimin. Yarım bıraksınlar kulağımdaki bütün isimleri çünkü duyduğum bütün şarkılar yarımdı sevdalarda .Anlatamıyorum yorgan altı düşlerimi , yastığıma sarılıyorum sıkıca ve ağlamak en güzel duyguydu geceye . Dolmuştu miladi gözlerimin , kime baksam geri alınacaktım . Alınganda değildim ama her söz ağır geliyordu artık , ismini duyduğumda kulaklarımda bir çığlık hep bu kadar mı yorucuydun. Yoksa ayrılık rengimi vurdu şakaklarına . Uymadı Üstüne giydiğin kaçıncı aşk , gögüs dekolteni bol tut yüreğini görmek istiyorum. Gözlerinde yalanları tattım , yüreğinde gerçekle tanışabilirim .Çocuk gülüşlerimi taktım saçlarına gece uyandığımda sana koştum. Kollarında uyumaktan ne çok haz aldığım kadındın. Beni zaten bıraktığında çocuktum. Oysa ben senden sonra en çok o kadına aşıktım...


Dünya dönüyor tek heceli yalnızlıklara , ben çevremde bir seni tamamlayamıyorum. Günahı benimdi aşk dediğin suskunlukların. Çünkü ben günahlarınla kabulum , sevablarını cennetlerine bırakıyorum. Güller koparıyorsun yıldızlardan alıntı , hiç güneş doğmayacak mı yüreğimin gölgelerine . Ben ki eyvallahı olmayan adam son kez rötar yapıyorum gururuma. Bundan sonra gidiyorum kadın senin olmadığın tarafa . Şimdi sorarsan beni bana , kendinde bulabilirsen bir katre verirsin bana. Kaç ölüm edebilirim ki yüreğimin en mahrem sokaklarında. Karanlık bir mezarlık çizdim gözlerime ne zaman sen doğsan pencereden , öldürüyorum kendimi çizdiğim Aşkta.

Yalnızlık vuruyor her gece yatağıma , bir seni hatırlıyor bu lanet olası . Vurdukça aklım ismine yüreğim dahi küsüyor kendine.

Şimdi boğazıma takılan bir düğüm ,
götürdükçe beni bir nehrin yatağına
Gözlerim kan çanağı avuçlarımda ,
Ellerimi uzatıyorum yetim kalmış çocukluğuma ,
düşüyor eksik kaldığım sevdalar ,
şimdi canım yandı desem ,
bilirim üzülmeyecek kimse


Çünkü;
Yalnızlık Sadece Kişiye Tescilli Bir Veba

13 Eylül 2011 2-3 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Şairin dediği gibi, çoğu zaman paylaşılmıyor yalnızlık. Hani şarkıda da var ya''Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar, yeryüzünde sizin kadar yalnızım''diye devam eder, güzel bir Türk Sanat Müziği parçasıdır. Aslında yalnız olduğumuzda ve kalabalıklaştığımızda ki, topluma katkılarımızı karşılaştırmalıyız belki de. Sanıyorum edebi yönden üretimimiz de yalnız kalmalarımızda kendimiz ile daha bir verimli oluyor gibi, belki de yanılıyorumdur, ama benim şahsi düşüncem bu...

    Güzel bir yazı Muhammed tebrik ve takdir sana gelsin...