Yandım Ey yar

Herhangi bir şehrin herhangi bir yerinde yüreğimle bekliyorum seni
Soğan çiçeklerini topla ,sadakat güllerini kokla , aşk şarkılarıyla gel
Ölüme bir dakika kalsa da son saniyelerim olsa da ey vefasız çık gel
Bu kadar çok sevilmeyi yalnızca sana yakıştırdım Kalbimi yalnız sana verdim
Yeter artık Allah aşkına yıkma seven kalbimi çık gel gel ne olur.....
Gözlerimin feri döküldü ağlayamıyorum ,üstelik hiç gülemiyorum
Bilemiyorum sevgilim bilemiyorum ne olursa olsun bırak her şeyi bırak gel..
Seni ölürcesine seven bir deli yürek var burada ne olursun çık ta gel
Ey benim gökyüzüm ,ey benim sonsuzum ,ey benim cennetim ,ey yüreğimde bin yıllık ışık yakan sevda gözlüm nurum onurum ,yüreğimin şarkısı gel artık gel .. Seven yüreğimi kanattığın yeter ..
Biliyor musun her gece şafaklara dem vuruyorum .. Binlerce name dökülüyor sensizlik satırlarına kalem yanıyor ...Aslında yüreğim yanıyor ...Uykular firar etti göz bebeklerimde
Hasret nameleri dilimde cehennem ateşlerinde yanıyorum ...
Ve çığlık çığlığa ölüyorum ... Ey sevda şanım ,ey mühür gözlüm ,ey ömür badem seni delice seven kalbimi yıkma gel artık gel ... Hazan düştü bağıma ,yapraklarım gazel oldu . Başımda kapkara bulutlar yüreğimi ağlatıyor .. Ne kadar çok sevildiğinin farkında değil misin ...
Ölüyorum ölüyorum artık ... Gel ne olursun gel son nefesimde kollarında ,gözlerinde ,dizlerinde omzunda sıkıca sarılarak sana can vereyim.. Sonra kaldır bir şeye yaramayan bedenimi at denize .. Bırak parça, parça olsun bedenim ...Ne önemi var ki ben yüreğimi yaktım yıktım paramparça ettim aşkınla yanım yandım ,yandım ... Yandı ey yar...!

10 Kasım 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar