Yanılsamanın yansıması

Biliyorlar nekadar çok yanıltırlarsa okadar çok kazanacaklarını...

Evrensel değer diyorlar fakat bu değerler yine onlara göre değer biçimleniyor...onların evreninin değer kazanımı oluyor....

Eşitlik diyor kendi eşitlerini kendi içlerinden üretiyorlar...sizi umuda beklentiye sürüklüyorlar...umudun çabası sizi beklemeye beklenti ile uymaya itiyor
Beklentiniz sizi esarete sürüklüyor sonra
Sonrada durmadan yeni kavramlar üretiyorlar....sonra siz o kavramları anlamaya çalışırken yenilerini siz daha eskilerini anlamadan üretirler..

Demokrasi , hak , adalet , kazanmak, üstün olmak ,..KAVRAMLAR....KAVRAMLAR
AKLIN KAVRAMASINA ZİNCİR VURMAK İÇİN ÜRETİLMİŞ KAVRAMLAR
ÜRETİRLER....
Size faturalı paket hatlar önerirler
Size megabayt cigabayt temenni ederler
Size beslenme şekli
Giyinme şekli
Barınma şekli
Size size size siz için iyi şeyler ürettiklerine sizi inandırırlar siz tüketmek zorunda olduğunuza kendinizi onlara inandırmışsınızdır...onlar size tükettirir siz onlarım ürettiklerini tükettikçe kendinizin tükenişini görmezsiniz ve tükettikçe tükenir tükenirken türetenlare hizmet edersiniz...kısaca yaşamak adına yaşamı gözardı eder bunu farketmezsiniz bile...
kullanmasanız dahi ödemesini yapmak zorunda olacağınız bağıntıyla ruhunuzu prangaya vururlar kullanmadığınızında bedelini çoktan ödemiş yeni bedellere kendinizi çoktan hazırlamışsınızdır kendinizi yine onların sizden hızlı davranması sizin onların ürettiklerini yakalaöa çabasını ....
Siz durmadan onlara çalışırsınız onlar durmadan sizin için yeni prangalar hazırlar
Versiyon yeni yeni yeni siz yeniyi elde etmeye çalışır onlar bir başka yeninizi üretir ve bu döngü kendi kuyruğunu yakalamaya çalışan kediye döndürür sizi...
Artık bir dakika dahi kendi kuyruğunuzu yakalama çabasına her hangi bir sebepten ara verilse gerçekte bağımlı ve hasta haliniz onlarsız hasta olduğunuza sizi alıştırır....ve çocuklarınız sizi taklit eder siz farkında olmadan onlara yeni tüketici nesiller üreterek miras bırakırsınız onlar hep kazanır siz hep kazandığınızı düşünerek kaybettiğinizi gçrmezsiniz...

İçselleştirilmiş üretke kavramlarla zihinsel kontrol çabaları onların mühendis çalışmaları sonucu onların başarılarını tesçilliyor ve başarı onlarındır artık...başarısızlıklarınız ise sizin....
Yücelik onların...ululuk onların...
Uzmanlık profesörlük doktorluk onların...
Bütün ünvanları tarladan papatya toplamak için çığlık çığlığa sevinçle koşan çocuklar gibi ünvan toplayıcılar çığlık çığlığa koşuyorlar ünvan papatyalarını kopararak seni geride bırakma çabaları ile senden ayrıklaşmak için senden üstün olduğunu kanıtlamak için sana onlarsız bir hiç olduğuna seni inandırmak için seni senle bu sonu gelmez yarışta alt edip seni kendi hapishanelerine tutsak edebilmek için....
Sen farkında bile değilsin aslında doğmadan tutsak düştüğne....
Çünkü sen onların ürettiklerine mecbur bırakılmışsın
Çünk senin için iyi şeyler yaptığını sana öğretir ve sana satarlar ve sana sattıkları ile seni dahada mecburi hale getirecekleri çalışmalarını sürdrürler...
İtiraz hakkınız yoktur
Reddedemezsiniz
Rızanız ile oluşmuş fiilleriniz yasayı düşürür

Hakkınız artık hükümsüzdür

Artık pazarda alınıp satılan bir nesnesiniz

Beğenen, tıklayan, ikon gönderen, ...

Ve sizden çaldıkları ile sizi alınıp satılan nesne kılan onlar....

Sizi hep pazarlarında tutacaklar...

Siz onların yenilerine koştukça...





(yanılsama
ad
1.
görünüşün gerçek sanılmasına yol açan algı ya da duyu yanılması; örneğin su içindeki küçük bir balığın büyükmüş gibi görünmesi bir yanılsamadır.
2.
RUHBİLİM TERİMİ
var olan nesneyi ya da canlıyı yanlış, farklı ya da değişik olarak algılama.)

01 Ocak 2018 3-4 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar