Yaprak

İyi geceler Hayat...
Uykusuz geçen günlerimden demli çayı,karmakarışık duygular yüklü kalbimi alıp sana geldim bu gece yarısında.Takvimlerin bir önemi yok,her gün gittikçe büyüyen bir çocuk için.
Bütün hayatımı şu satırları not düşmek için beklemiş gibiyim farkediyorum da,kalp ağrısı gittikçe büyüyor insan öyle alışıyor ki yalnızlığa kaybettiğinde bir can'ı yeniden yaşamak istiyor o amansız şuursuz kötü anıları..
Saç sobanın sıcaklığına güvenip soruyorum hayata;beni seven var mı ?
Bir kaç yaprak gün geçiyor takvimden,amansız bir ateşkes başlıyor ömrümde önceleri bir merhabaya dönüşüyor asker ocağında,sonra çok şeyler değişiyor ömürde bakıyorsun konuşacak,dertleşecek yönlerimiz doğuyor zaman alıyor,birşeyler değişiyor bu bedende anlam veremedikçe değişiyor kalp bu hayatta vazgeçtiklerine bir adım daha yürüyorsun bilmeden..
Yapraklar çoğalıyor,duygulara anlamlar katılıyor habire korkuyorum,kaybetmeyi..
susup yaşamayı deniyorum değişiyor bilinçsiz bir yudum bardak çayda,sevgi..
Yutkunuyorum,nefesim diziliyor kalp öyle böyle değil bu bedene fazla sanki nutkum tutuluyor defalarca papatyalara soruyorum seviyor,sevmiyor .. susuyorum..
İçimden bir yangın geliyor saatler ilerledikçe,bütün yaprakların kıymeti çoğalıyor yıldızlı gecelerde,
Seni yaşamak istiyorum'a doğru dökülyor bütün anılar,korkuyorum..
Her gün yeni bir umutla yırtıyorum üzerimde ki yığıntıları sana koşmayı öğreniyorım yalın ayak..
Çünkü biliyorum;seni sevmek zor,çocuklar gibi bütün duygularımlarımla sana adım adım gelmek istiyorum..
Biliyorum ki,
Seni sevmek bu hayatımın en büyük doğrusu..
En iyikisi,
En güzel gülümsemesi,
Yalnızlığımın en güzel son şiiri,
Hayatımın şairi..

Seni Seviyorum...

25 Ağustos 2018 1-2 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar