Yaptığını Beğendin Mi M/adam

Günümüzün en popüler sosyal paylaşım platformu FACEBOOK

Facebook'u şu anda yediden yetmiş yedisi üye olarak bulamadığı arkadaşlarını facebook aracılığı ile buluyor, paylaşımlarda bulunuyor. Çok güzel bir imkan ve ne kadar harika bir düşünce ürünü olarak gerçekleşen sosyal ağ. Ama maalesef kötüye kullananlar da var.

Facebook da bir de en popüler butonlar var. Bunlardan BEĞEN, YORUM YAP, PAYLAŞ
Üçü de sık kullanılan butonlar. Ne paylaşılmış ise beğeniliyor, yorum yapılıyor ve kişiler kendi aralarında paylaştıklarını da paylaşıyorlar.

Geçenlerde facebook kullanıcısı babasının ölüm haberini duymayan dostlarına facebook sosyal paylaşım platformunda duyuruyor. Ölüm haberini duyan dostları ve arkadaşları ?' Allah rahmet eylesin ?' ?' Başınız sağ olsun ?' ?' Mekanı cennet olsun ?' ?' Vaah vaah ?' diyerek yorum yazıyorlar. Buraya kadar çok güzel duyarlılık.

Gelelim konumuzun en ilginç tarafına. Bu ölüm haberini duyanlar beğenenler var. Bilmem kaç kişi. Beğeni rekoru kıracağız sanki. Bir türlü anlam veremedim. Neden beğendiniz bu haberi şimdi. Düğün değil, bayram değil, video değil vs vs değil ki bu. Bu sadece vefat duyurusu.

Behey facebook kullanıcısı m/adam. Bu ölüm haberini neden beğendin. Ölüm duyurusu beğenilir mi hiç.

Şimdi sen bu yaptığını beğendin mi be m/adam.

21 Kasım 2012 1-2 dakika 153 denemesi var.
Yorumlar