Yarınki Hediyem

iyi ya da kötü eğer sevdiğin birisine bir hediye verir insan. biz şiir yazanlarında en güzel hediyesi o kişeye hitaben yazılmış şiirler oluyor genelde bu hediyeler.kimi zaman yarım kalmış bir kıta kimi zaman bir dize...
hediye vermesini çok seven birisi olrak hedye almadım bugüne kadar bana özenle hazırlanmış. benim için hediye özeldir hediye özel yapılmalıdır. özel şeçilmeli güzel cümleler yazılmalı o kişinin özel olduğu anlatılmalı.
şairlerin şiirleri özel yazması bence düyadaki en güzel şey. sana özel yazılmış düşünülmüş, öenmöli ve özelsin o kişi için. şimdi özel birisi va benim için. bir öğretmenim gece gündüz benimle uğraştı. kendi çocukları gibi davrandı ben onun çocukları yerinde olsam kıskanırdım öyle bir anneyi. bana hep yaşama bağlanmam için hediyelr verdi. manevi hediyeler ondan aldığım en güze hediyeler oldu. mavi-pambe kalplaer almıştı bana evet o tokayı takacak yaşı çoktan geçtim ama özel şeçmiş çünkü birbir türlü anlam oluyor içinde. en sevdiğim hep saçlarımda takılı olan mavi tokamıda o almıştı bana. en sevdiğim şiir defterimide ve ilginç gelebilir ama kırmızı yemenide (eşarp) hediye etti bana birde onun üzerine sıktığı parfümü yokmu çok seviyorum diye sıkmış üzerine günlerce o kokuyu içime geçerek uyandım. özel hediye alan ama en çok manevi ödüllendiren biricik öğretmenim o benim. hep manevi ödüllendirir ben özelim onun yaşamında biliyorum. hissediyorum ve onu seviyorum...
şimdi o benim 9 ay boyunca kahrımı çekti ve bana destek oldu beni sevdi hediyeler aldı ve hiç yüzü gülmeyen bu kızı gülümsetti yaşam karşısında. gülmeyi öğretti, güvendi bana başaracaksın dedi hep. yıldırmadı beni sen güçlüsün dedi. son günüm bu ok heyecanlıyım şimdi bu deli kız ona bir hediye hazırladı yarın ona o hediyeyi verecek...
dedim ya şiir yazanlar ancak özel olarak şiir verir şimdi ona bir şiir yazdım seslide kaydettim. yarın akşam dinleyecek benim ağzımdan benim kalemimden kendini. özel olduğunu bilecek. o duygusla ben duygusal belkide ikimiz birden ağlarız=çok heyecanlıyım ona özel bir şiir yazdım özel fon nostalji şarkılarından çok sevdiği bir şarkı. o bana özel olduğumu çok blirtti şimdi sıra bende okul kapanmasına son 2 hafta ondan sonrasında yok yaşamımda beni hep hatırlayacağı bir hediye işte na. çiçeklerle süsledim gül kokuları var dört yanında. yarın akşam şiirkolikte büyük duygu patlaması var bilmiyorum ben kesin ağlarım ama site sular altında kalabilir çünkü öğretmenmde çok duygusal biri.
ona kalbimden en özel en güzel hediyeyi veriyorum inşallah beğenir. tüm site duysun bugünden ben öğretmenimi çok seviyorum ve benim ikinci annem gibi kendisi. csnım öğretmenim inşallah süpriz hediyemi beğenirsin...

01 Haziran 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar