Yasaksa Yasak

Gözlerin var mı yine aklımı çelecek? Sözlerin yok mu bir kurşun gibi değip geçecek? Doğru ya, bir sen daha yoktu artık gönül limanımdan geçebilecek...

Gözyaşların var mı saatler ve de yağmurlarla yarışabilecek olan? Şimdi minnettarım sana şu kalp ağrımla, bana yaşattığın şu acılardan ötürü sana teşekkür ediyor, rabbime de şükrediyorum. Varsa yaşanabilecek acılar; demek ki yaşıyorum... Gittiğin için artık sana kızmıyorum, yüreğim de burkulmuyor sadece alışkanlık ya, bazen özlüyorum...

Ellerin var mı ellerime değebilecek? Yasaksa yasak, ben onları istiyorum... Sözlerin yok mu yüreğimi bir kuş gibi çırpındırabilecek? Haydi bekliyorum...Doğru ya, bir sen daha yoktu artık içimde, kendimden bile saklamamı sağlayabilecek... Ben artık masallarla gerçekleri bir seviyorum, bir taraftan masallara kanıp öte yandan gerçeklerimde başrolü kapıyorum. Bak işte yine yeniden sevebiliyor, çok sevdiğimi söyleyebiliyorum. Şarkıların var mı bana seni hatırlatabilecek? Nağmelerin var mı gözlerimden yaşları süzdürebilecek? Hiçbir şeyin yok mu artık bana bir parça olsun vermeni sağlayabilecek?

Ne sen bana aittin, ne de ben sana, ne de gözyaşlarım sana hatıra... Bedeller ödendikten sonra acımazmış canlar...Ödedim tüm bedellerimi, acımıyor artık canım... Gülüşlerin var mı yine eskisi gibi yüreğimi ısıtabilecek? Gülüşlerin var elbet, göremeyeceğim... Doğru ya, bir sen daha yoktu geleceğimde... Mazimin en ıslak, en soğuk yerindeydin, çıkarma çabasında yüreklerimizi ziyan eden de bendim... Kirletmemeliydim masalları gerçeklerle.

Güzel rüyaların var mı bana verebileceğin, kâbuslarımdan beni çıkarmanı sağlayabilecek? Yoksa uykularımı al git sinsice... Doğru ya çoktan gitmiştin, bir sen daha yok ki bana yardım edebilecek... Hıçkırıklarımı duyuyor musun? Duyamazsın, hayalin de ölü sevdalara gömüldü, nasıl duyulabilecek?

Şimdi dimdik duruyorum, bedellerini ödemiş, tebessümlerini yüzüne aksettirmiş, gözyaşlarını içine hapsetmiş bir ben olarak... Yeniden sevebilme gücünü idrak edebilmiş, yine asil kalmayı becerilmiş bir ben olarak... Duyamazsın, göremezsin, sevemezsin, gelemezsin, yasaksa yasak... Bana yalnızca sevdan yasak... Başka yasakları almadım yanıma, günahın da değil benim boynuma... Harcanmışsa harcanmış zaman... Ötesine laf yok... Yüreğin var mı sevdiğimi söylediğimde kanatlanabilecek? Bir sen daha yok ki hayatımda, artık ne değişecek?

Zulümse zulüm bana zulüm... Yeniden yepyeni bir kördüğüm... Yasaksa sevdan yasak, ötesine lafım yok. Yeniden sevmelerimi kattığım yüreğimde, yasaksa bir sen daha yasak... Kuralların var mı değiştirip dünyamızı değiştirebilecek? Doğru ya, bir sen daha yoktu yeni günle beraber dünyamı değiştirebilecek...

12 Ekim 2012 2-3 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (1)
  • 11 yıl önce

    Hüzün sarmış satırları adeta ee mevsimde sonbahar olunca duygu ve düşünceler sayfalara aksetmiş, ki güzel bir deneme çıkmış ortaya. Kutlarım seni yürekten...👍