Yaşamak Öyle Güzeldir ki

Dünyaya gelmeden önce hiç bir şeyin farkında değildir insan. Anne rahminde bir melektir oysa ki ne suç işler ne de bir günah. Fakat dünyaya anne rahminden çıktıktan sonra öyle bir ses duyarsın hoşuna gider tekrar tekrar duymak istersin. Ne yalandır sesi ne yalandır sevgisi. Bir gün yürümeye başlarsın bir diğer gün koşmaya. insan neyi isterse onu elde eder tabi ki de. Sevgi, aşk, mutluluk, heyecan, başarı, huzur. Peki insan neden çekinir ? Bir soran olmuş mudur acaba kendine; ben bugün yaşıyorum her ne istersem elde ediyorum peki öte dünyada var mıdır bu elde ettiklerim gördüklerim. DİYE...! Şunu bilmek gerekir ki insan her yaşında neyi tadı yorsa öte dünya da onu yaşayacak karşısında görecek. Seversin sevdiğinle bir ömür yaşamak onunla birlikte yaşlanmak istersin. Mutluluk vardır sevginin karşılığında yaşamak vardır nefes almak vardır. Adı "AŞK" dır bu sevginin yaşama hevesin gayen amacın budur işte. Yaşamak ancak öyle güzel oluyor aşkı tadınca. Ne güzelde söylenir besteler, şarkılar, nağmeler içinde aşk olunca. Hayat bir tek öyle güzel oluyor sadece aşkı yaşayınca. Yaşamak vardır aşkı göğsünün üstünde taşırcasına. Bütün yükü sorumluluğu alırsın sadece engelleri aşmak için omuzlarına yaşamak istersin büyük bir gururla işte yaşamak böylesine güzeldir ki içinde sadece duru temiz bir bağlılık, ADI: "AŞK" OLUNCA...!

01 Mart 2013 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar