Yeter ki iste

Herkes bir parça aldı yüreğimden.Herkes birşeyler götürdü benden.Biri geldi insanlara olan güvenimi aldı, öteki geldi yaşama inancımı aldı, bir başkası benliğimi almaya kalktı, dayanamadım artık...

Oysa ki ben bütün bedenimle bütün yüreğimle senindim zaten.Ben seninle mükemmeldim.Ben seninle varoldum, senin adınla yaşadım,seninle ölmek istiyorum.Sensizlik haram bana gücüm yok daha fazla sensiz,sevgisiz yanlız yaşamaya...

Herkes benden bir parça alırken sen beni toparlamaya calıştın hep.Hala daha da beni düşünüyorsun.Bense kendimi değil ;birlikte yaşacağımız o güzel günleri düşünerek varolmaya çalıştım. Başkasıyla mutlu olmayı değil seninle mutlu olmayı düşündüm.Devlerin aşkını seninle yaşayarak mutluluğun tadına varacağıma inandım ve de inanıyorum. Demir aldım artık yanlızlıktan sana geliyorum.Aşkı yaşamaya geliyorum.Sen istediğin sürece, sen elimi tuttuğun sürece hayatım sensin.

Unutma sen mutluysan bende mutluyum..Ben prensesini mutlu etmeye çalışan bir prensim.Benim prensesim sensin.. Gözlerindeki acıları silmek huzurlu dertsiz bir hayat sürmen için bütün hayatımı sana adamaya hazırım.
Yeterki iste....



26.10.2009 14:10

19 Kasım 2009 1-2 dakika 11 denemesi var.