Yine gözüm dalıyor.

** Yine gözüm dalıyor !! **

* O an bir şeyler düşünüyorum .... Beş-On saniye, bir dakika .....

* Akla hayale sığmaz o amansız hayaller peş peşe .... Aniden irkiliyor sonra kimsenin olmadığını fark ediyorsun ya...

* İşte öyle bir şey ...

* Bazen Ormanda çam ağcının altında, kırda çimlerin üzerinde, evde kanepede, parkta ve bir bankta...

* Bazen dizimde bazen dizinde... Bazen de işte öyle bir şey..

* Her dalışta türlü türlü gözün dalıyor ya !! Ne tür olursa olsun bir boşluğa bakıp uçma atlama hissi yaşıyorsun ya birden. O an uçtuğunu bazen aşağı düştüğünü düşünüyorsun ya. ...

* Yolda durakta evde işte, herkes bir şeylerle ilgilenirken sen o türlü düşünüyor bir film gibi o hayali izliyorsun ya..... Başını robot gibi sabitlediğinde, gövdeni heykel gibi bir yere yasladığında kolunu olur olmaz yere dayayıp koyduğunda, ve olur olmaz bir yerde gözlerini bir türlü kapatamıyorsun ya.... Ne bakıyorsun kardeşim.. Bir şey mi var kardeşim diye biri uyarana kadar..

* Geceleri duvara .. Yolda saate bakarken birden uyanıp irkiliyorsun ya sonra uykudaymış gibi uyanıveriyorsun ya hani.

* Uyandığında " Yine mi? " sorusunu soruyorsun ya kendine....

* Millet kendi derdine ... Kira aş ekmek zam zulüm geçim sıkıntısına düşmüşken.... Yolda bombalar patlarken ... Düzüne düzüne can pazarı yaşanırken... Polis asker birer birer göçüp giderken.. Çoluk çocuk aç susuz uyurken... .. Sen "" BMW . Q7 "" Jip leri denizde yatları sahilde kat kat katları hani yaşarken ya .... Sen daha derinlere dalıp ne hayaller kuruyorsun ya.....

* Ve; aniden....

Yanından geçen insanların senin hakkında ne kadar aşağılık olduğunu düşündüklerini fark ediyorsun ya.... . Gülüşüyorlar ya hani yanından geçerken. ... Şunun hayallerine bak dediklerini.... Öyle hissediyorsun ya .. .. Yine de önüne bakıyorsun ya hani...

* Bir şeyleri en yakınındakilere bile anlatamıyorsun ya.

* Herkes bir şeylerini sana anlatmak için can atıyor ya hani...

" vardır bir bildikleri " deyip susuyorsun ya yine de.

* Bu olanlar karşısında fark ediyorsun ve hiçbir şey yapamayacağını düşünüp korkuyorsun ya sen de...

* İşte böyle zamanlarda beni hisset.

* Çünkü ben de böyle şeyler gördüğümde ve hissettiğimde seni yanımda hissediyorum.


* Ben kim miyim ?

Aynan ve aynandaki vicdanın ... Ben senim... !! Sen !!

Ruhunu rahatsız eden vicdanındaki korkularınım.. ...

Necip KÜÇÜK ( N.K. 19 Ocak 2017 )

20 Ocak 2017 2-3 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar