Yokluğunun Cehennemi

Cehennemle tanıştım ben. Bu, cehennem ateşinde yananların cehenneminden, bildiğimiz o cehennemden çok farklı. ?Yokluğunun cehennemi' Yüreğim yanıyor. Sen olmayınca yüreğim yanıyor. Ölüyorum. İnan bana, ölüyorum. Sensizliğin zifiri karanlığı çökmüş üstüme, hiçbir aydınlık, yüreğimi aydınlatamıyor. Ben koca bir aptalım! Seni sevdiğimi hep bilirdim, ama bu kadar çok sevdiğimi yeni anladım. Ölüyorum sevgilim, inan bana, ölüyorum. Sensiz yaşadığım hiçbir şey beni mutlu eden değil, sensiz nefesim bile anlamsız... Şu gözyaşlarıma baksana, görmüyorsun. Sensizlik beni öldürüyor.

Gel de kurtar beni onun elinden, sen istemezsen o bana hiçbir şey yapamaz. Çok çaresiz hissediyorum, korkuyorum. Sensiz her şeyden çok korkuyorum. Yokluğuna tekrar ve tekrar kanmak istemiyorum, ben ölümü yaşıyorum yokluğunda; tekrar ve tekrar cehennemin içinde buluyorum kendimi. Varlığın bir cennet, aşkının pınarından su içirmesen de, varlığını bağışla bana. Ölüyorum. Ölüyorum ve artık biliyorum, senden başka hiç kimseyi sevmeyeceğim, artık biliyorum. Hayatımın sonuna kadar içimdeki senle yaşayacağım, sonra içimdeki senle toprağa gömüleceğim. Ölüyorum aşkım; ölüyorum. Gözlerimdeki sensizlik ateşi beni yakıyor, yüreğimdeki sensizlik beni yakıyor, gözyaşlarım bile beni yakıyor. Boğazıma acılarım düğümleniyor. Bil ki; sensiz olsam bile, seni severek öleceğim. Son nefesimde bir kez olsun yakından göremediğim gözlerin gelecek gözlerimin önüne, duyma ihtimâlini bile kaçırdığım sesin gelecek kulaklarıma, sen gelmesen bile sana ait bir şeyler gelecek. Seni severek öleceğim...

En çetin kışla imtihan etti beni bu aşk. Çok acı çektim. Bir ateş topu var sanki içimde, yapamıyorum; sensiz yapamıyorum. Kimseyi, senden başka kimseyi gerçekten sevemiyorum. Ölüyorum her şeyim; sanırım artık ölüyorum. Bil ki; aldığım şu nefesten bile çok, çok ama çok, yalnız seni seviyorum...

14 Mart 2013 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar