Yol

Bir kaç tane serçe yolda kendi halinde yürüyen insana saldırsa ne olur? Bu kocaman bir sorudur aslında ve bayağı da ciddiyete alınmalıdır bana kalırsa.

Serçelerin kelebeklere saldırısını ikinci kez canlı canlı izlerken; onların  Fantom savaş  uçaklarına taş çıkardıklarını fark ettim manevralarıyla.

Yine aynı serçelerin sabahın köründe yokuşun ortasında  duvar kertenkelesinin yavrusunu lime lime edişlerini izlerken doğrusu kanım dondu. Saniyeler içerisinde gagalarındaki parçalarla uçup ağaçlara kondular...

Karıncalar niye varlar? Hatta duaları da var bereket nasip etsin diye evlerde iş yerlerinde.

Peki bu minicik canlıların güzergahlarına bir sinek yakalayıp bırakırsanız ne olur? Ben yakalayıp bıraktım ve olanları izledim.

Güzergahlarından ayrılan beş altı karınca sineğin ilk önce kanatlarını koparttılar. Her halde uçmasın diyeydi bu davranışları. Sonra da başını gövdesinden ayırdılar. Bu parçaları sadece sineğe gelen karıncalar yuvalarına taşımaya başladılar ama öteki karıncalar aynen güzergahlarına devam ettiler...On karınca insanı ısırsa ne olur? Karıncalardan uzak durursunuz...

Bal yapan arılar ve diğerleri alerjiniz varsa yandınız.

Dönercinin parmağını minicik bir arı soktu. On dakika sonra parmak dahil el balon gibi şişti. Hastaneye zor yetiştirdiler.

Bir orka ya da köpek balığı karşısında insan nedir? İki lokmadır...

Sığırcık yuvasına dalan atmacanın yerinde olmak istemem. 

Yavrularını tehlike altında hisseden sığırcıkların binlercesi atmacanın peşine düşer. Bir an da atmacanın etrafında hortum şeklini alırlar ve dönmeye başlarlar. Gittikçe atmacayı bu oluşturdukları hortumu daraltarak nefessiz bırakırlar. Zavallı atmaca pike yaparak yere çakılır...

Keneler ve örümcekler hatta minicik sevimli kurbağalar....

Tüm bunlar neden yazıldı? 

Ben keçi sütü keçi peyniri keçi yağı hatta keçi etine bayılırım....

Yani sen bayılmaya bilirsin...Bundan bana ne? 

Ben de biraz İb..lik pu..tluk ve hatta pez...lik vardır...

Bu nedenle bana aldırma kendini de üzme...




23 Haziran 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Tadında ,

    Kalem iyi ve okuyorum

    Kutlarım Necmi bey .