Yoruldum

Yoruldum insanlardan,onların gerçek yüzünü sonradan görmekten ,allahın evrendeki en yüce varlık olarak yarattığı bu varlığın nasıl bu kadar alçaldığını düşünmekten yoruldum.İnsanları anlamıyorum ne olur bir kerede dürüst olsalar ,oldukları gibi görünseler mevlananın öğütünü yerine getirseler.Yoruldum onlar tarafından kandırılmaktan .Artık kendimi ifade edebilmek için çabalamak istemiyorum, birileriyle karşılaştırılmak,hep kusurlarımın yüzüme vurulmasını istemiyorum.Ben kendimim başkası gibi olamam başkasıda benim gibi olamaz ben özelim.Aslında herkes özel ama çoğu sıradanlığı seçmiş çünkü herkeste topluma kendini kabul ettirme çabası var .Artık toplumda olmadığım biri gibi davranmak zorunda olmaktan yoruldum.Ben kendimi bildim bileli beni kusurlarımla,özelliklerimle beni, gerçek beni kabul edicek bir dost aradım ama galiba bulamadım.Ben arkadaşım var gibi olsada yalnız olmaktan yoruldum.Ama pes etmiyeceğim insanların kirli oyunlarına rağmen saflığımı,benliğimi koruyacağım. işte bu kelimeler    içimizdeki sesin çığlıkları. İnsanların acımasızlığından bıkan  milyonlarca insan var aramızda. Sende bu insanların kaderini değiştirmek isteyenlerdensen eğer kendin gibi ol ve bana yardım et bunları anlatmamda.Çünkü bunları insanlara anlatmaktan yoruldum…

05 Ekim 2020 1-2 dakika 35 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar