Yüreğimdeki Sessiz İsyan

hastalandım...
yataklara düşmedim fakat ruhen hastalandım. bedenim sensiz dayanamıyacak. hiç düşündün mü bu kıza bu şekilde yapmama rağmen neden susuyor diye. ben isyanımı sesssizce yaparım. çocuk değilim artık hayatı bi nebze olsun tanıyorum. şıııhhhhhhh derim yüreğime sus bağıma sessizce yap isyanını. çekil bir köşeye ağla ağla ve boşalt içini al eline bir kalem yazmayabaşla karşındakilere söylemek istediğini. yapamadım ne kadar bağıran yüreğimi sustursamda beynim hep aptal aptal konuştu onu susturamadım. yasak diyemedim konuşmak yasak ben şuan pretesto ediyorum diyemedim. yüreğim isyanda almıyor kimseyi içeriye. gözyaşlarımı hergün avuçlarıma saklıyorum içim öyle bir isyan çıkarıyorki...
seni kabul etmediği için yüreğim bunu sana yapamam diye ağlıyorum. yanına gelirken avuçlarımda hep bir ıslaklık ama daha sonrası. omuzuna yaslandığım an varya işte o an isyanı bırakıyor yüreğim seninim diyor. alıyor seni içeriye. omuzlarında yaslanmak,ellerini tutmak, sımsıkı sarılman öyle güzelki arkandayım diyor. yüreğim o an "durrrr... diyor dur bu gerçekten seviyor. buna haksızlık yapamam onunla oyun oynayamam" seni kabul etti yüreğim fakat yine isyanda. ben ve isyan çok zıttı bir zamalar şimdi ise...
susuyorum zandetmeyinki karşınızda eziliyorum zandetmeyinki ben sustukça siz büyüksüzünüz en önemliside zandetmeyinki ben sustukça siz kazanıyorsunuz. hepiniz yanılıyorsunuz. ben sustukça kuvvet kazanıorum birgün hepinizin karşısına çıkacağım ve bunları size soracağım. susmak en güzel şeymiş ama yenilmiyorum. intikamın yemeği soğuk güzel olurmuş işte tadını almaya başladım bile. ben susukça sessizce isyanımı yaptıkça güçlendim sizse kaybettiniz. necatimmm aşkım ama sen kaznadın. seninle birlikte isyan yaptık biz müdüre karşı çıktık inadına buradayız dedik. el ele tutuştuk sevgi sözcükleri fısıldatık birbirimize biz isyandayız ama hep kazanırız seninle. senin kokunu içime çekmek bütün herşeyi unutturuyor. İSYANlardayız aşkımla ama bu hayata karşı biz kazanacağız hayat sen ne dersen de.

07 Nisan 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar