Yurtseverlik Ve Vergi

Yurt severlik diye bir konu çıkardılar son günlerde son moda olan bir gösteri sunumu var meydanlarda. Bir zamanlar Cumhuriyet için yapılan yürüyüşlere benziyor. Farksa yurtseverlerin yürüyüş yerine seslerini imza toplayarak podyumu içerdekilerin resimleriyle süslemeleri. İşin detaylarını tam olarak bilmediğim için bendeniz uzaktan seyirciyim bu durumlara. Gerçekse zamanında bu yurtseverlerden çok çekmiş olduğum için çekimserim. Düşmanlık ayrı. Benimkisi çekimser kalmak ama belki biraz kin durumumda var.

Dün ödemediğim vergilerin derdine düşmüşken bizim Ankara'yı bilenler Sakarya denen keşmekeş bir yeri de bilirler. Bu Sakarya acayip bir yerdir ve bizim Behzat Ç. bile dizi çekmiştir oralarda. Tek eksiğiyse ne ararsanız vardır yaşamak adına da, kültürel faaliyet yoktur. Kültürel faaliyet yapıyoruz diye ara sıra odun yontanları getirirler ve anlamsız kütüklere anlam vermeye çalışanlar ortaya saçma salak bir yapıt çıkarırlar da aslında tamamen saçmalaıktır.

Sakarya da böyle bir durum vardır ve iğne atsanız yere düşmez. Zıkkımlananlar çin mallarına hücum edenler dersaneler uyuşturucu kullananlar tiner çekenler ve ortalık yerde oturup çene çalanlarıyla
bir de hüzünlü hatunlar doluşturur oraları. Dün o hüzünlü hatunlardan biri çok ciddi oturmuş fosur
fosur sigara içerken içimden takılmak geldi ama kafam vergilerde. Vergilerde de bir kaç tane ödemediğim makbuzda. Yok dedim şimdi kafama dizlerinin dibine koyduğu çantayı geçiriverir rezil
oluruz kırk yıllık Sakarya'lı olarak.

Neyse asıl konumuza dönelim. Bu yurt severler için imza kampanyası başlatan hatun cıyak cıyak milleti imzaya çağrıyor. İmza verenlerin dışında uzaktan benim gibi olaya bakanlarda var. Benimse
yetmiş lira gibi cüzi vergi derdim varken bu Yurt severlerin her halde geçim sıkıntısı yoktur.
Bazıları parti başkanı. Bazıları Albay Binbaşı Yarbay vs... Kısacası ekonomiye beş kuruş faydaları olmayan tipler bunlar. Yapacak asıl işlerini unutmuş olacaklar ki, memleket meselelerine eğilmişler.
Cukka denen bir olay var. Rahasızlık verir bazen. Onlara da belli rahatlık batmış ki biz en iiyisi Darbeci olalım İktidarı yıkalım var mı Cunta gibisi iye düşünmüşlerdir? Düşünmüşler midir bilinmez.
Yalnız bu Cuntacı takımını halkta sever yani.

İmza işi bana uymaz. Yargı denen bir gerçek var mı? Bunların hiç biri beni ilgilendirmez. Beni ne ilgilendir? Şu kriz ortamında bu Yurtseverlerin çok yüksek oranda maaşları işlerken benim ve benzerlerimin durumları beni ilgilendirir. Arada fark var değil mi? Ulan elimizde makbuz dönüyoruz
devletin vergi dairesinden, Yurt Severler'i biraz daha rahat ettirelim diye mi? Ödemeyi düşünmüyorum. Ne zamana kadar? Yursever'ler Ekonomiye katılana kadar...Cimridir bunların topu...

05 Ekim 2011 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar