Zamanla Gitmeli

Mutluluğa bir adım kala takılıp düşüyorum ve başladığım yere
tekrar dönüyorum. Ben mi uymuyorum yaşantıya yoksa yaşam mı çok kahpe...
Mutsuzlukla yitirilmiş seneler mutluluğa yelken açmaya yeter oysa
Utanıyorum yinede mutlu bir yaşam dilenmeye ve tekrar mutsuzluğu yaşamayı
Seçiyorum çaresiz... Sakladığın yüzünü kimseye göstermiyorsun mutsuzluk
Yanını ben hariç kimse görmedi... Mutsuzluklarımın sebebi olmaya devam et
Ve en kahpe yaşantıyı sür göz önünde... mutlu insanlar gülsün yüzüne
Fütursuzca sense sadece önüne bak ve benim yüzüme baktığın gibi bakama
hiç bir çehreye... Yaşadım sandığın mutluluklar arkandan vursun seni...
En mutlu hissettiğin anda kendini kahpeliğin vurulsun yüzüne...



Ve en zamansız gitme/leri yaşa sende yüreğinde. Kahpece bıraksınlar seni; senin beni bıraktığın gibi.
Gözlerini kapattığında gözlerine düş'en ben olayım en zam/ansız. Gözlerinden iki damla yaş aktığında imkansız'ın gelsin aklına. Ve sende öl ben gibi sebepsiz ihanetlerin uğrunda.

Gidiyorum yine mutluluğa... tek gitme/de dönüyorum yine başladığım yere. Ve bu sefer sadece susarak; kahpe yaşamı izliyorum bir yerlerden. Ve mutlu görünmeye çalışan mutsuzluğu kendine yakıştıramayacak kadar yüreksiz insanları izliyorum. Gülüyorum sadece bu zavallı insan sürüsüne. İhaneti, kahpeliği, yüreksizliği en çok hak edenlere bakıyorum. Ve hepsinin yüzünde mutluluğun izlerini görüyorum geçmişe ait. Bir kez daha utanarak sövüyorum bu dengesiz dengeye. Bu kadar küçülecek ne yaptım diyorum ve susuyorum... (...)



Susmalarımla unutulsaydın şimdi adın mazi anılırdı...'Zam/anla unutulur sevdalar' diyorlar unutulsaydı mutsuzluklara gömülü kalmazdı kalbim... Kuru kalabalıklar yalnızlığımı deşiyor, kanatıyor, acıtıyor, yakıyor... Yıktıkların senin için HİÇ. Benim ise ömrüme eşdeğer...Ömrüme ağır basan mutsuzluğum şakağıma oturuyor intiharlar gibi...Şimdi sayende ölümlerden ölüm seçiyorum...
yüreksiz yüreğin terk ediyor aşk'larımı sokaklara ; Serseri duygularımız sokak duvarlarına vurula vurula yıpranıyor ve kırılıyor...
Şimdilerde ise ZAM/ANLA GİTME/LER yaşıyor yüreğim...
Yüreğimin parçaları birleşse de zam/anla kayıplar oldu sevgili...
İç savaşlarımın esiriyim bu günlerde...

zam/anla...

Gitme/li...



Zam/anla... (Şenol Palabaş)

Gitme/li... (Erdem Kahraman)

14 Nisan 2010 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar