Zihnisinir Olmak

Fen İşleri Daire Başkanlığı altında yazansa Asfalt Yol Şube Müdürlüğü bunların en üstünde Büyük Şehir Belediye Başkanlığı yazıyor. Ödenecek bilmem ne kadar miktar. Kaldırımda yürüme parası. Yol kazma parası... Her daire başına şu kadar. Yandaki apartman yatıp kalkın dua edin dedi komşuca. Bizimkisi daha fazla.

Derken sabah oldu erken...Düşündüm. Yahu bastığım kaldırımlara hala kırk yıldır basıyorum. Üstelik çoğu gevşek taşların. Alt yapı gevşekliği olunca yukarı yapılandırmalar acısını talanı hesabı kitabı soygunu ihale aymazlığını mecburen çıkaracaklar. Geçenlerde yaşlı dedem kaldırımda yürürken ayağı bu oynayan kaldırım taşlarına takıldı. Beyni patladı iyi değil mi? İyidir iyi. Öldü dedem etrafı kan gölü.

Yollar kaymak gibi. Ben de diyorum bu yollardaki çukurlarda neden insanlar ölür neden bacakları kırılır neden kötürüm kalır omurları yerle bir olur diye. Yollar kaymak gibi. İyi kayıyorlar sessiz ve derinden hepimize. Efendim insanlar yürümesini öğrenemdiler bu memlekette ondandır tüm bu sakatlıklar ölümler...Sonra arabalar geçerlerken çukurlara düşüp takla atmıyorlar. Vatandaşı ıslatmıyorlar. Üretici firmalar bu arabaları dengesiz yapıyorlar. Yolların ölçümü dengesi valla billa süt süüüssstttt...

Zamanın Çankaya Belediye Başkanı sayın Doğan Taşdelen maşşallah iyi delmiş yani...Sizin buralardan
Chp ye oy çıkmadığı için daha çok beklersiniz cicilerim. Elli yıl size çivi çakmayacağım.

Çakmazsan çakma. Ucunda ölüm mü var ciğerim?

Halbukisem çaksa önce sonra oy alsa...Olmaz lan. İlk önce oy alacaklar sağcısı da solcusu da neden? Çünküm garanti olacak seçilmeleri. Sonra iş getirecekler vatandaşa. Yok öyle üçe beşe
köfte.

Ankara sporu eriten zihniyet Ankaragücünü'de eritti. Kına yaksınlar.

Bu gelen kâğıt parçası önemli değil...Biz ne derler .........e gazi...öderiz...

Ama bunlar yarın bir gün öbür tarafta nasıl duracaklar bilemeyiz. Ne diyelim; Allah bildiği gibi yapsın bu zihniyeti.


Amaaan alt yapı amaaan üst yapı amaaan diyen boş veerrrr adam sen de diyen halkıma...Alın aşkınızı bunalımlarınızı oyalanın bakalım...

21 Şubat 2012 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar