10 Ağustos' ta Gelecektin Erkan

İlk önce heyecanla başladı seni tanımam. Çok farklıydın benim için çok özeldin canımdın seninle yazışınca hayat değişiyor bir ayrı güzel oluyordu.Derken bir gün beni sevdiğini söyledin dünyalar benim olmuştu. seni 7 aydır tanıyordum ve öyle güveniyordum. dürüsttün sen mükemmeldin. sen ilahtın adeta.Ama aramızda kör olası hasret gurbet yollar vardı işte bunları hiç hesaba katmamıştım.Ben ankarada sense istanbuldaydın. İşin verdı gelemedin. temmuz sonu gelcem dedin. ve başladı o kahrolası bekleyişler. 1 ay kaldı 4 hafta kaldı derken o temmuz sonu hiç gelmedi. Bir gün senden haber alamadım. temmuz sonu geldi gelmesine ama o korkunç kazayla geldi. İş kazası geçirmiş omuz lifin kopmuştu. Dünyam başıma yıkıldı adeta en zoru da neydi biliyor musun. yanında olamamak sana destek olamamaktı. 1 ay hastanede yattın ve seninle tabiii bende hayalinle hep seninleydim. bu defa 10 ağustos ta iki elim kanda da olsa gelcem kavuşcaz dedin. bu sefer 10 ağustos başlandı beklenmeye hazırlık yaparak sevgiyle aşkla. kıyafetler alındı yanında giymek için. 3 ay dolapta kaldılar hiç giyilmeden yaz bitti. sana hediyeler aldım kendi elimle kolye yaptım aşkla mutlulukla bana kaldı. Beşiktaş kartalı aldım gümüş sana aşkla boynuna takarım diye. ama o kartal sana değil bana yuva yaptı. O da bana kaldı baktıkça hep ağlıyorum. Ve işte o an gelmene 6 gün kala bu seferde lanet kader babanı aldı bizden. Senden değil arkadaşından öğrendim babanın vefatını.Arkadaşın görüşcek seninle şimdi çok üzgün dedi. o sözünün eridir iki eli kanda da olsa gelir 10 ağustos ta dedi. 5 gün geçti aradan 5 yıl gibi ve hala senden haber yok bana. böyle bir günde neden benim yanımda olmadın. Neden acını benimle paylaşmadın. Ben gele bilseydim kuş olur uçar gelirdim. Ama kız çocuğuyum gelemem gelemedim. kahretsin gelemedim.Şuan içim öyle bir yanıyor ki bilemezsin sen. çektiğim acımı kahrımı bilemezsin.O kadar hayalim vardi ki o gün için.bilemezsin sen. en acısı da telefonum sustu mesaj gelmiyor senden artık.Keşke ölseydim diyorum ölseydim de görmeseydim bu günleri. Şuan tarif edilmez duygular içindeyim. bi mesajda mı çekemedin bana.neden yanımda olmadın sen neden.o senin baban değil di sadece. benimde babamdı. destek olamadım sana. 10 ağustosu ömrümün sonuna kadar hiç unutmayacağım. her sene ancam ve kutlayacağım. sen beni sevmemişsin ve aşkım. silmiş bitirmişsin. Seni ömrüm olduk ça hep seveceğim bal peteğim. Hiç unutmayacağım seni. Elveda sevgilim içimde kalmış bitmeyen türküm. yollarına kurban olduğum canım sevgilim. Gelmeyeceksin biliyorum ben. Bitimsiz türküm benim. dün sana 3O tane mesaj attım. ve hiç birine cevap gelmedi. Anladım her şeyi sevgilim. hoşçakal yüreğimin yangını. hoşçakal yürek sızım ömrüm benim.

06 Ağustos 2010 2-3 dakika 13 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    beklenen gelmeyince günler zor geçer bilirim ama bütün iyi dileklerin ve bekleyişin sonuçsuz sa bu işte bir çapan oğlu var derim ben senin hikayen bana coşkun sabahın bir şarkısını hatırlattı okyanus mu iki şehrin arası kaç saatlik yolki şunun şurası o verdiğin ümiterin süresi her nedense bitmek nedir bilmiyor

    demişti seninkide o hesap istanbul ankara arası dört saatlik bir yol değil aylar haftalar bir günde gerçekleşecek bir olay

    bence her kimse o arkadaş senin bubüyük sevgini haketmiyor

    gibi geldi bana untma söylediklerim günlüne göre olmaya bilir

    dos acı söyler

    dileğim inşaallah bu aşk karşılıksız kalmaz

    sevgiler hırçın kıza