15 Nisan Gecesindeki Kız...

Şunu söyleyebilirim yazdıklarım kelimesi kelimesine doğru.İşte Hikayem;

İlk önce vizemin çıktığını duydum ve ankara ya vizeyi almaya gittim bana konsoloslukta pasaport süremin uzatılması gerektiğini söylediler tekrar sinop a dönmek mecburiyetinde kaldım işlemleri bitirince ertesi hafta tekrar ankaraya geçtim isviçre konsolosluğuna gittim daha açılmamıştı o sırada etrafa bakınırken tam konsolosluğun önünde bir kız vardı (uzun siyah saçlı gözleri kapalı renk (tam rengini bilmiyorum galiba siyah)sportik giyimli teni esmer yani anlıyacağınız çok güzel bir kız.Arada sırada kıza bakıyordum konsolosluğa girdim içerde vizeyi verdiler o anda bir ferahlıkla oh be dedim tam arkama döndüm kız karşımda tüm güzelliğiyle bi an dona kaldım bakıştık bana saatler gibi geldi ama halbuki sadece bir kaç saniyeydi.Aman burak dedim boşa ümitlenme bir daha göremiyeceksin nasıl olsa kendine gel...neyse oradan çıktım Esenboğa hava limanına geçtim o gece orada konakladım sabaha kadar uyuyamadım biraz da onu düşündüm.Sabah oldu yüzümü yıkadım hazırlığımı yaptım uçak saatini bekledim...ve vakit geldi çattı.Tam malzemeleri aldım gideceğim bir de ne göreyim kız babasıyla beraber yanıma geliyor biraz apalladım babası gelip bana şöyle dedi:
-Oğlum siz aynı yere gidiyorsunuz herhalde siz ikiniz yolunuzu bulursunuz birlikte!!
gördüğüme mi inanayım duyduğuma mı şaşırdım.-tamam amca dedim.bana emanet.çok değişik duygular içerisindeydim artık.düşünsene pasaportunda hata oluyor ertesi hafta gitmek zorunda kalıyorsun.Ertesi hafta da bir kız görüyorsun ve o hoşlandığın kızla aynı güne aynı saate aynı yere uçağın oluyor....ama daha bitmedi biz uçağa binmek üzere bekleme salonundaydık o sırada orda ingiliz yaşlı bir kadın vardı.Kadın çok şeker tatlı bir kadındı arada sırada o bize bakıyor bizde ona selam veriyorduk kadının yüzünden bize karşı tebessüm eksik olmuyordu.Uçak saati geldi (ben o sıraya kadar bir tek kızın msn adresini alabildim...)uçağa yerleştik sonra bende bir üzüntü belirdi çünkü kız yaklaşık on koltuk kadar gerimdeydi sürekli ona bakmaya çalışıyordum ve uçak kalkmak üzereydi.tam oturduğum yerin çarprazında da o ingiliz kadın oturuyordu.tam tamam dedim burak kaderin bu zaten uçak inincede bir daha görüşemessiniz o sırada o ingiliz kadın yanına hostesi çağırdı ve ingilizce bir şeyler söyledi ben anlamadım pek.
2 dk sonra kız yani Melis yanıma geldi apallamış bir şekilde o ingiliz kadına bir kaç defa ''thank you thank you!''
deyip durdum.sonra 4 saatlik yolculuk geldiiii geçtiii hiç anlamadım bile ama onun yanımda olması bana büyük bir haz veriyordu.o anlar öylece bitti.sonra 1 ay kadar sonra Türkiye ye döndüm.kızın msn adresi hiç çevrimiçi olmamıştı.Ona ulaşmanın bir yöntemi olmalıydı mutlaka hemen aramak için bi telefon buldum ve THY na tlf açtım şu tarihli uçağın yolcu listesini alabilir miyim acaba diye sordum ve tabiki maalesef dediler.Soyadını öğrenirsem eğer bir şeyler yapabileceğimi düşündüm.Olmamıştı.Sonra sakince aklımdakileri düşündüm.Adını , Yaşadığı yeri ve Özel kolejde okuduğunu biliyordum.Hemen gittim internete ve yaşadığı yerdeki tüm özel kolejlere tek tek baktım ve sadece bir tek Melis buldum hemen okulun numarasını aldım bir yere not ettim okullar açılınca okulunu aradım bir umutla...akraba dışında kimse ile görüştüremiyoruz dediler 2. tlf numarasını aradım ve bu sefer kuzeni olduğumu söyledim 12 de aramam gerektiğini söylediler aradım ve ulaşamadık dediler halbuki yalandı çünkü kızın kuzeni yokmuş(her zaman talih senden yana olmuyor).....
Daha sonra daha da garip bir hadise yaşadım bu hikayeyi anlatırken bir tanıdığım bana -Geçen sene bu kıza benzeyen bir rüya görmüştün dedi ''doğru'' dedim içimden o hafta sonu evde eski günlüğüme baktım ve o sayfayı buldum şöyle başlıyordu:-''''Sevgili günlük bu gün sana sadece rüyamda gördüğüm bir kızı anlatacağım''''birden kanım dondu çünkü o sayfalara resmen onu aktarmıştım.Babasını annesini yaşadığı yeri tarif etmişim resmen o kağıta , eskiden onunla görüşüyordum benim adresim vardı onda ve beni yeni aldığı adrese eklemişti bunları söylediğimde doğru olduğunu sanmıştım 2005 senesinde 15 nisan akşamı gördüğüm rüyamdaki kızın o olduğuna inanmıştım ama bana bir vakit sevdiği biri olduğunu söylemişti ve birdaha görüşmedim.Hala arıyorum 15 nisan gecesindeki kızı...

06 Ekim 2008 4-5 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar (1)