2021 Yılında Hangi Burcu Neler Bekliyor

Çok önemli bir konu aslında, 2020 yılı da büyük beklentiler içinde geçti, bakalım 2021 yılında hangi Burcu neler neler bekliyor?

Öhö öhö öhö ve de öhööööö! ''Sayın Burcu Gezenti 2021 yılından siz ne bekliyorsunuz?'' Bu da gezenti bir Burcu soyadı gibi. ''Ne bekleyeyim anacığımmm şu küresel müresel durumlar kalktı mı ver elini Azor Adaları, ver elini Madagaskar, ver elini Papua Yeni mi eski mi aman işte o Gine gezip duracağım.'' Oooo desenize o zaman cukka bol siz de? ''Bol bol olmaz mı benim keriz... ay pardon sevgililerim sağolsun ayolllll, düşmanlarımda çatım çatım çatlasın ortadan, hatta karpuz gibi ikiye ayrılsınlar.'' Kızzzz bu mevsimde karpuz ne gezer yelloz?

Gelelim başka bir Burcuya... Bu da obez bir Burcu, F. Burcu İrikemik... Bakalım ne diyor ''Sayın Burcu İri kemik sizi ne bekliyor 2021 yılında neler diyeceksiniz?'' Hakikaten iri kemikli bu yahu. ''Ne diyeyim anam babam, biraz bu hamburger fiyatları, İskender fiyatları ucuzlasın isterim. Tabi bunun yanında fındık fıstık, leblebi fiyatları da, hatta avakado, ananas da ucuzlasın.'' Ye babam ye! ''Senin de yediğin önünde yemediğin ardında be, boşan da semerini ye... ''Deme be, deme be öyle benim herif zaten durmadan söyleyip durur, bu kadar çok yiyorsun, ocağıma incir ağacı diktin, boşayacağım seni, boşayacağım.'' Biraz kilo vermeyi filan düşünmüyor musunuz? '' Ahhhh ki ahhhh! Hem de nasıl düşünüyorum kilo vermeyi de düşündüğüm ile kalıyorum, eylem sıfır.''

Bu memlekette Burcular biter mi? Biz başladık röportaj yapmaya her yerden Burcu fışkırıyor adeta.

Adı Burcu olur da muhalif bir Burcumuz olmaz mı? Olur tabi bal gibi olur. Sayın Burcu Beğenmez, nedir sizin bu beğenmediğiniz şeyler bir anlatın bakalım, hökümatımızı mı, ay dilim sürçtü, hükümetimizi mi beğenmiyorsunuz, eğitim sistemimizi mi, Fatih Terim ile mi bir derdiniz var yoksa, anladım anladım belki de vurdulu kırdılı Türk Dizilerini sevmediniz?'' Burcu bu muhalif işte... ''Yavvvv arkadaş ben bu hayatta hiç gülmeyecek miyim? Nedir bu hükümetten ve muhalefetten çektiğimiz? Benim bildiğim muhalefet bir iki seçim sonra iktidara gelirdi, benim bildiğim iktidarda bir iki seçim sonra muhalefete düşerdi, koalisyonlar olurdu falan filan, teessüf ediyorum buradan, anamız muhalefete ve babamız iktidara, bana parti marti kurdurmasınlar bak sonra fena olacak.' İyice kafası bozuk demek ki bu Burcumuzun da... ''Bir de şu kadınları döven öldüren erkeklere çok kıl oluyorum, alın bunları artık alın da bacılarımız bir rahat yüzü görsün.'' O konuda haklısınız gerçekten. ''Bir de şu enflasyona muhalifim, çekip gitsin artık memleketten, paranın değeri düşünce insanın da değeri düşüyor gibi sanki.'' Ne desen haklısın mı desem, ne desem?

Muhalif Burcumuz olurda iktidarı destekleyen Burcumuz olmaz mı? Siz ne diyorsunuz Sayın Burcu S. Tepedekiniseven? ''Hem vallahi hem de billahi bu iktidar bizim velinimetimiz, insan velisini de nimetini de sevmez mi? İlk girdiğim işte odacı yardımcısı iken şimdilerde filan fişmekan bakanlığında müdür yardımcısının yardımcısı oldum, daha ne olsun. Belediyeden margarini mi alırım, peynirim zeytinim gelir. Her ne kadar şimdilerde mersedese biniyorsam da halkımın arasına girip belediye otobüsünde de seyahat etmeyi çok severim. Çaktırma kız bedava otobüs kartım var da ondan. Yaş altmışbeşin üstüne çıkmıyordu, mahkeme de yaşımı büyülttüm, kimselere söyleme ölümü öp. Oğlanla kız da burslu murslu okuyor, daha ne olsun, padişahım çok yaşa! '' Karıştırdınız galiba padişahlık yok artık memlekette... ''Olsun kız olsun yaşasın demokrasi memokrasi o zaman.''

Evde kalmış koca hastası Burcumuz da var. Burcu Burnubüyük, Beni yazmazsan darılırım billahi, dedi... ''Kız sen niye ev de kaldın de bakalım?'' Buna da bir dokun bin ah işit. ''Sorma sorma, beni aslında ne doktorlar ne avukatlar, ne Yapayzeka Mühendisleri istedi diye de bir cümle kurmayı çok isterdim, ama vallahi de istemedi yahu! Yalan mı söyleyeyim şimdi?'' Sakın senin o soyadın gibi burnunun büyüklüğünden olmasın kız? ''Yok be abi sen benim soy adıma bakma, o tesadüf, sadece tesadüf, beni iki üç kişi istemeye geldi de ben beğenmedim. Adamın iki artı bir evi varmış, dedim tripleks villamız olur mu pembe panjurlu, iki dönüm bahçesi olan, o da ileri de belki olur, dedi, vazcaydım hemen. Birisi de market sahibiydi, ona da kanım ısınmadı. Boyu kısaydı, gerçi benim boyumda bir ellibir ama, insan adamı, kocası uzun olsun istiyor, bir yetmiş filan ne ki? Üçüncüsü de yufkacıydı, yufka yürekli filan olur dedim ama, daha önce iki kere evlenmiş, kulağıma bir yerden geldi, karıları çok dayak yemekten intihar etmişler. O da sarmadı.'' Vay bacım vay senin de karşına hiç doğru adam çıkmamış...

Bu da öyle bir Burcu ki hemen tanıyacaksınız Burcu Esmersoy. ''Evet sizi neler bekliyor Sayın Burcu Esmersoy 2021 yılında?'' Pek de bir güzelmiş... ''Vallahi ben de şöyle televizyonlarda iyi cukka getiren bir farklı program yakalarsam, köşeyi dönerim, diye düşünüyorum. Masraflar ağır, çocuklar ev de fındık fıstık ezmesi, havyar, karides beklerler. Rejisörlere çağrımdır, beni unutmayın anacağımmm, hatta özleyinnnn!'' Öyle diyorsunuz yaaaaaniiiii! Yaaaaaaniiiiiiii!

Ha unuttuk bir de şu bizim mahalle kabadayısı Homur Hikmet Abinin Burcusu var değil mi? Homur Abi, yani Hikmet Abi senin Burcuyu neler bekliyor yeni yılda, yani 2021 de? ''Vallahi benim Burcuya bu önümüzdeki sene bayağı kıyak yapacağım.'' Nasıl bir kıyak bu Homurabi yani Homur Hikmet Abi? ''Kıyak dediysem bayağı bir kıyak sabah akşam dövüyordum, şimdi bunu iki günde bire indiriyorum, bundan ala kıyak mı olur?'' Haaaa öyle diyorsun? ''Öyle diyorum tabi bir itirazın mı var?'' Dövmesen Homur Abi, ara sıra da sevsen o senin Burcuyu... ''Dövüldüğünü bilsin, sevildiğini de bilir O Burcummmmm benim.'' Arada hediye de alıyormuşsun duyduğumuza göre Homur Hikmet Abi Burcu Yengemize doğru mu? '' Almam mı almam mı beni banyoda iyi keselesin diye kesenin en hasını alırım, iyi bir patakladığım zaman ilaçlarını merhemlerini hiç eksik etmem, etmem billahi, kendi ellerimle içiririm iyileşsin diye, bundan güzel hediyeler olur mu?'' Öyle diyorsun yani... ''Yaaaaaniiiiiiiiiiiiiii!!!''

İşte böyle dostlar bakalım bu Burcularımızı 2021 yılı mutlu edebilecek mi? Hayır edemeyecek ise, 2022 ye söyleyelim aradan sıyrılsın çabuk gelsin...

21 Aralık 2020 6-7 dakika 615 öyküsü var.
Yorumlar