2050' ye mektup

hala yaşıyorsan cevap ver...gidicem gidicem dedin hala gidemedin demek?...acıların ve mutlulukların aynı mı peki?...içten ve coşkulu?...kendine sığamıyor musun yine yaşlandığın halde?...sular bittiği ve su savaşları hüküm sürdüğü halde sen hala taşıyor musun nehirler gibi?...

kaç lider geçti ülkenden ve dünyadan?...hala yazıyor musun sahi?...

evler...en çok onları merak ederdin küçükken...galaksimiz evleriyle aradığı uzaylı görkemine kavuştı mu söyle?...ya ufolar artık uçmayı bırakıp komşu oldular mı modern evlerimize tevazu ile...teknoloji yine ağız uçuklatıyordur eminim...hanımlara bayram gelmiştir robot ötesi yeniliklerle...

erkekler nasıl giyiniyordur kırk yıl sonra bunu da merak ediyorum doğrusu?...ama ya kıyamet koptuysa?...bilemiyorum...her şey olabiir ikibin ellide...şimdiden barış ve sevgiyle...
unutmadan filistin'deki savaşın da bitmiş olduğu temennisiyle...

26 Eylül 2010 30-60sn 74 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 13 yıl önce

    Herşey iyi güzel de gidicem değil gideceğim... Cümleye başlarken büyük harfle başlanır.Kavuştı mu değil kavuştu mu.Bunları bir yazara biz mi öğreteceğiz?Hadi kavuştı mu yanlışlıkla olmuştur diye bir iyimser tahminle yaklaşalım.E kardeşim bütün cümlelere de küçük harfle başlanmaz ki! Biraz özen gösterelim,alınmayınız :)

  • Alındım bile..Günün kabusu olmalısınız..Bir kere bu yazılarımı bu kurallarda yazmamı isteyen başka bir sitemden naklediyorum ve kimi zaman unutuyorum düzeltmeyi..İkincisi halk söylemi gibi olsun istedim..Ben de gideceğim olduğunu biliyorum elbette..Üçüncüsü..Bir şey öğretmek istiyorsanız insanlara..Onları özgür bırakın..Uçmayı öğrenen herkes hoşgörü iklimine kanat çırpacaktır emin olun..Teşekkür artı esef!...

  • 13 yıl önce

    gayet güzel bir yazı beğendim.