Ağlamayı Özlemek

mutlu olmaya başladığımda hep başarılı olacağıma da inandım .
annemin :'' sen ileride çok başarılı ve zengin olacaksın. '' ,, sözüyle de bu inancımı tastikledim.
mutluluk benim için her yerde ,, bazen ağlamak hatta her ağladığımda da mutlu olurum ben .
ne bileyim seviyorum. demek ki mutluluk sevginin içinde her şeyi seviyorum ben . kavga etmeyi, bazen bir çocuğun çizdiği resmi , gökyüzünü seyretmeyi , sonucuna katlanmak şartıyla Güneş'e çıplak gözle bakmayı , ağaçları kuşları ve varken yaşamayı öğrendim sevince,mutluluğa başlayınca.gördüm hemde çok.az bölgelerde çok sayıda hemde.gökyüzünü ,ağaçları, öpüşen iki sevgiliyi,yağan kar tanesini,kendi gözyaşımı ve varken kokladım , her şeyi hemde her şeyi hala.
ya hissetmek o hep bende.duymak; müziği işitmeyi çok seviyorum.yeter ki müziğim bitmesin. üzüldüğümde hatta ağladığımda , canımın yandığında bile Allah'a şükrediyorum;iyi ki hissediyorum ve varken mutluyum.kendimi deli bir o kadarda zeki hissediyorum . hayata hep olumlu bakıyorum ; çünkü zaman akıp gidiyor üzülmeye değmez ki ,ama bazen üzülmeyi de özlüyorum...

09 Temmuz 2013 1-2 dakika 9 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    Sevgili Rabia bir öykü için çok kısa denilebilecek bir yazı, ayrıcada noktalama işaretlerini çoğu yerde es geçmişsin göründüğü kadar. Daha çok okumanı ve yazmanı dilerim. Kendini geliştireceğini ve daha da iyilerini yazabileceğini unutma. Başarılar sana gönülden...👍