Alooo Kime Diyorum Ben

Aloooooooo kime diyorum ben kime! Nasıl bir milletsiniz siz yahu! Belli ki bizim milletten değilsiniz, yoksa bu kış günü bizi durmadan rahatsız etmezdiniz... Sinek Milleti size sesleniyorum. Sizin ölmeniz lazım değil mi arkadaş? İki gündür benim dükkanda karşılıklı cirit müsabakaları yapıyorsunuz, tek seyircisi ben...

Alacağım şimdi sinekliği elime ineklik edenlerinizi bir bir temizleyeceğim, sonrada niye kıydım ben bunların canına diye hayıflanacağım, rüyalarıma filan girmeye kalkacaksınız ondan sonra, halt edeceksiniz diyeyim size...

Hayır bir de gelip orama burama konup ecelinize susamış gibi davranıyorsunuz, benim de tepemin tasını tarağını attırıyorsunuz... Bak bir iki şiir okurum şimdi size feleğiniz şaşar, duyunca, gelir yanaşırsınız, sonra bir sineklik sopası işiniz kalmış olur...

Tamam aslan parçaları dükkanda soba yakıyoruz sabahları azar azar ama, sizin için değil ki kendimiz için yakıyoruz oğlum, kızım, işte her ne cinsiyetteyseniz... Bir de bir şey daha söyleyeceğim lütfen çok rica ediyorum havada uçarken kaçarken çiftleşmeyin sinek vatandaşlar, ayıp oluyor gerçekten çok ayıp. Çoluk var çocuk var dükkana giriyorlar, sizi öyle gördüler mi maazallah, ne düşünürler sonracıma, dimi yaniiiii!

Hem biliyor musunuz, geçmişte bizim bir bayan yazarımız, sizi yazdığı kitapların içine bile soktu ''Sinekli Bakkal'' diye eser verdi... Ne şanslısınız, biz bile giremedik daha her hangi bir romanın ya da öykünün içine siz yıllar önce girmişsiniz haspalar...

Haaaa! Anladım anladım ben bu meseleyi, siz de biz insanlara ''Temiz olun aslan parçaları diyorsunuz.'' vızzzz vızzzzzz hem de vızzzzz diye, vızıldayarak. Ben anlarım anlamasına da, bir sürü insanda anlamıyor, ne yapalım şimdi?

Çok da lazım değilsiniz, olmasanız da olur yani. Bakın karıncalardan, ağustos böceklerinden örnek alın biraz bir şeyleri. Karınca da, ağustos böceği de La Fonten dostumuzun, başka başka değişik masallarının içine girmişler zamanında, siz hangi masala girdiniz, söyleyin bakayım. Efendim, duyamadım... Ben mi yazmışım sizi de . Hadi hadi iyisiniz iyi yine de...

31 Ekim 2020 2-3 dakika 625 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar